برای نخستین بار در آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها کلاس تفسیر موضوعی با محوریت «خانواده مهدوی در قرآن» برای بانوان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۲۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴ 09 July 2018

 

به گزارش تابناک قم، زهراسادات موذن، مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیه‌السلام در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه گسترش معارف قرآنی در میان بانوان یکی از مهم‌ترین اهداف این مرکز است، گفت: در همین راستا واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث اقدام به برگزاری کلاس‌های قرآنی و معارفی ازجمله کلاس تفسیر و تدبر در قرآن برای بانوان کرده است.

وی با تأکید بر اینکه کلاس تفسیر و تدبر درترم های مختلف با محوریت موضوعات گوناگون ازجمله قیامت، خانواده، ولایت و موضوعاتی از این قبیل برای بانوان برگزارشده است، افزود: درترم تابستانی، برای نخستین بار کلاس تفسیر موضوعی با محوریت «خانواده مهدوی در قرآن» برای بانوان برگزار می‌شود.

مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیه‌السلام تصریح کرد: تدریس این کلاس را خانم زنجانی از اساتید جامعه الزهرا(س) بر عهده‌ دارد و این کلاس در روزهای دوشنبه از ساعت 15 تا 16 برای بانوان در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.

مؤذن ادامه داد: تبیین جایگاه، وظایف و اهداف خانواده مهدوی و تربیت نسل مهدوی با محوریت آیات قرآن کریم از مهم‌ترین اهداف برگزاری این کلاس معارفی است.

وی همچنین از برگزاری کلاس‌های مهدویت مقدماتی، مهدویت تکمیلی و مهدویت برای نوجوانان و کودکان در آستان بانوی کرامت درترم جدید خبر داد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار