معاون شهردار قم مطرح کرد
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: در سال 93، 30 درصد از بودجه شهرداری برای هزینه‌های جاری بود که این عدد در سال گذشته به 18 درصد رسید.
کد خبر: ۶۲۸۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ 10 July 2018

به گزارش تابناک قم،محسن رنجبربا اشاره به بودجه شهرداری قم اظهار کرد: بودجه شهرداری در چند سال اخیر رشد داشته است، اما با این وجود هزینه‌های شهرداری قم را کنترل کردیم و واگذاری خدمات شهرداری به بخش خصوصی افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در سال گذشته اجرای پروژه‌ها در شهرداری قم 64 درصد افزایش یافت و برای هزینه هزار و 800 میلیارد تومان بودجه برای تحقق اهداف 11 گانه در شهرداری برنامه ریزی شد. در شهرداری قم سند قم 1400 را براساس سند بلندمدت قم 1414 تدوین کردیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قم افزود: سال گذشته 866 پروژه در شهرداری قم اجرا شد. در دو منطقه 6 و دو، درآمدهای شهرداری کفاف هزینه‌های را نمی‌دهد، اما رویکرد شهرداری سرمایه گذاری بیشتر در مناطق دو و 6 شهر قم است.

رنجبر با اشاره به افزایش فضای سبز شهر قم اظهار کرد: شهرداری قم با اجرای پروژه‌های خود بر فضای سبز تفرجگاهی این شهر افزوده است و شاهد اضافه شدن 1.1 متر مربعی سرانه فضای سبز در قم بودیم.

وی ادامه داد: در سال 93، 535 میلیارد تومان از درآمد شهرداری قم محقق شد، اما درآمد شهرداری در سال گذشته به هزار و 800 میلیارد تومان رسید. بدون این که پایه قیمتی توسط شهرداری قم بالا برود، هزینه‌های جاری شهرداری در سال 93، 165 میلیارد تومان بود که در سال گذشته به 327 میلیارد تومان رسید و در این مدت درآمدهای شهرداری قم سه برابر شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قم در پایان خاطرنشان کرد: بودجه عمرانی شهرداری در سال 93، 324 میلیارد تومان بود که در سال 96، 986 میلیارد تومان شد. در سال 93، 30 درصد از بودجه شهرداری برای هزینه‌های جاری بود که این عدد در سال گذشته به 18 درصد رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار