مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم مطرح کرد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: هدف گذاری مدیران استان از تدوین سند اشتغال و توسعه استان، رسیدن به نرخ بیکاری تک رقمی و ایجاد اشتغال برای 14 هزار نفر در سال جاری در قم است.
کد خبر: ۶۲۸۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳ 11 July 2018

به گزارش تابناک قم،مصطفی کاویانی با اشاره به سند اشتغال و توسعه استان قم اظهار کرد: چنین سندی در هیچ کدام از استان های کشور به جز قم تدوین نشده، هدف اصلی مدیران استان قم تحقق چنین سندی است و محور کار دستگاه های اجرایی استان باید تلاش برای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در قم باشند.

وی ادامه داد: هدف گذاری مدیران استان قم از تدوین سند اشتغال و توسعه استان، رسیدن به نرخ بیکاری تک رقمی و ایجاد اشتغال برای 14 هزار نفر در سال جاری در قم است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم افزود: دستگاه های اجرایی استان باید هر ماه گزارش عملکرد خود را در زمینه جذب سرمایه و اشتغال زایی به این اداره کل بدهند.

کاویانی با اشاره به وضعیت سرمایه گذاری در استان قم اظهار کرد: در سال جاری برای تحقق سند اشتغال و توسعه استان باید چهار هزار و 200 میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت بگیرد، تاکنون براساس گزارش دستگاه های استان قم در سال جاری 361 میلیارد تومان سرمایه گذاری با ایجاد هزار و 700 فرصت شغلی رخ داده است.

وی ادامه داد: برای اجرای طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی، 99 واحد متقاضی در استان قم بودند و 629 نفر برای شرکت در این طرح جذب شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح مشاغل خانگی در استان، متقاضیان را برای دریافت 9 میلیارد تومان تسهیلات به سیستم بانکی معرفی کردیم که تاکنون هفت میلیارد و 700 میلیون تومان از این تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد، پیش بینی ایجاد 800 فرصت شغلی با اجرای طرح مشاغل خانگی در قم داریم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار