در هفته دوم ليگ برتر فوتسال انجام مي‌شود
فوتساليست‌هاي تيم سوهان محمد سيما قم در دومين هفته رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور از نايب‌قهرمان آسيا پذيرايي مي‌كند.
کد خبر: ۶۲۹۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱ 12 July 2018

 

به گزارش تابناک قم، دیدارهای هفته دوم از بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز پنجشنبه 21 تیر ماه آغاز می‌شود و 14 تیم لیگ برتری در هفت دیدار حساس برای کسب سه امتیاز مقابل حریفان خود به میدان می‌روند.

چند دیدار هفته دوم روز جمعه 22 تیر ماه به انجام می‌رسد و در حساس‌ترین مسابقه نماینده فوتسال قم یعنی تیم سوهان محمدسیما از ساعت 18 در دیداری فوق‌العاده مهم و تعیین کننده در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان تیم مدعی گیتی‌پسند اصفهان خواهد بود.

این بازی به واسطه اینکه هر دو تیم در هفته نخست حریفان خود را شکست داده‌اند، جزو مدعیان قهرمانی به شمار می‌روند و همواره جدال قمی‌ها و اصفهانی‌ها حساس و پرحاشیه بوده، همانند دیدارهای قبلی از حساسیت برخوردار است و به همین منظور قمی‌ها منتظر روز جمعه و تماشای این دیدار هستند.

این در حالی است که تیم فوتسال سوهان محمدسیما قم در نخستین بازی خود از بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور میزبان خود تیم شهرداری ساوه را با نتیجه دو بر صفر شکست داد و با سه امتیاز اکنون در مکان چهارم جدول رده‌بندی جای دارد.

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان نیز در هفته نخست موفق به کسب سه امتیاز شده و در حالی به مصاف سوهان محمد سیما قم می‌رود که امسال دو بازیکن قمی این تیم یعنی علی‌اصغر حسن‌زاده و ابوالقاسم اروجی در ترکیب آنها نیستند و کادر فنی این تیم نیز همانند نماینده قم تغییر کرده است.

گیتی‌پسند اصفهان به واسطه قهرمانی در فصل 1395 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، در مسابقات 2017 جام باشگاه‌های فوتسال آسیا نماینده ایران بود و با حضور اروجی و حسن‌زاده بازیکنان قمی خود موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی این رقابت‌ها شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار