مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم گفت: با عنایت به شرایط و ضرورت سامان بخشی به شبکه توزیع لاستیک و قطعات یدکی خودرو، نخستین مرحله از طرح توزیع لاستیک(با ارز دولتی و نرخ مصوب) در بین ناوگان جاده ای این استان آغاز شد.
کد خبر: ۶۳۱۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲ 17 July 2018

به گزارش تابناک قم، ابوالفضل جمالی افزود: این طرح در راستای اجرای سیاست های عدالت محور صنعت حمل و نقل کشور و به منظور تسریع در اعاده مطالبات به حق خادمان عرصه حمل ونقل جاده ای(مالکان و رانندگان) می باشد.

وی از آغاز صدور معرفی نامه رانندگان باری و مسافری ناوگان جاده ای(برمبنای پیمایش) جهت دریافت 2 حلقه لاستیک خبر داد و گفت: صدور معرفی نامه بر مبنای پیمایش(داده های دریافتی از سامانه کارت هوشمند ناوگان) صورت می گیرد.

جمالی گفت: اولویت بندی جهت صدور معرفی نامه بر اساس میزان پیمایش(مسافت طی شده ناوگان در بازه زمانی مشخص) مندرج در اطلاعات بارنامه ای ناوگان انجام می پذیرد.

وی به روند معرفی رانندگان جهت دریافت لاستیک خودرو با ارز دولتی و نرخ مصوب اشاره کرد و گفت: با توجه به توافق بین اداره کل راهداری قم و انجمن های صنفی رانندگان مقررگردید پس از اعلام و ارائه آمار پیمایش توسط این اداره کل، انجمن های صنفی رانندگان نسبت به صدور معرفی نامه برمبنای اولویت بندی پیمایشی، جهت دریافت 2 حلقه لاستیک از نمایندگی های فروش لاستیک اقدام کنند.

وی تصریح کرد: جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، ضمن بازرسی و نظارت مستمر بر نحوه صدور معرفی نامه و توزیع لاستیک، انجمن های صنفی رانندگان موظفند رونوشتی از معرفی نامه های صادره را به این اداره کل و سازمان صنعت، معدن و تجارت ارسال نمایند.

جمالی گفت: از تمامی عزیزان بخش حمل و نقل جاده ای، به خصوص رانندگان محترم درخواست می گردد درصورت مشاهده هرگونه تخلف در صدورمعرفی نامه و یا توزیع لاستیک و همچنین دیگر موارد مرتبط با خدمات ارائه شده در بخش حمل و نقل جاده ای از جمله نحوه و میزان دریافت کمیسیونها، مراتب را در اسرع وقت، توسط سامانه های دریافت شکایات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اطلاع رسانی کنند.

درحال حاضر بیش از سه هزار دستگاه کامیون در استان قم فعال می باشد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار