سرپرست هیئت والیبال استان قم از آغاز کار والیبالیست های نوجوان قم با یک پیروزی و یک شکست در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۳۳۲۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 22 July 2018

به گزارش تابناک قم،محمد ایزانلو اظهار داشت: رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان کشور در سطح سوم در سنندج در حال برگزاری است که تیم نوجوانان استان قم طی روزهای جمعه و شنبه ۲ بازی در این رقابت‌ها برگزار کرده است.

وی افزود: پسران والیبالیست قم روز جمعه در اولین مسابقه خود در یک بازی نزدیک و نفس گیر در ست پنجم مسابقه برابر تیم والیبال هرمزگان موفق نبودند و ۳ بر ۲ بازنده شدند اما به لطف کسب ۲ ست از حریف، صاحب یک امتیاز از این بازی شدند.

سرپرست هیئت والیبال استان قم گفت: دومین مسابقه تیم والیبال نوجوانان پسر قم روز یکشنبه برگزار شد که بلند قامتان آینده ساز قم در مسابقه برابر اردبیل ۳ بر صفر به پیروزی رسیدند و ضمن کسب اولین برد در این رقابت‌ها، در جدول ۴ امتیازی شدند.

ایزانلو بیان داشت: تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در دو گروه و پس از ۵ روز مسابقه، مرحله اول کار خود را پشت سر می‌گذارند و تیم والیبال قم در ادامه دیدارهای خود امروز نیز در سنندج به میدان خواهد رفت و دومین پیروزی را جستجو می‌کند.

وی عنوان کرد: تیم نوجوانان دختر قم نیز هفته گذشته در رقابت‌های نوجوانان دختر دسته سوم کشور به مقام چهارم رسید و جایزه تیم اخلاق این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار