در وزن 97 كيلوگرم صورت گرفت
مرد اول كشتي فرنگي استان قم براي همراهي تيم ملي ايران در سفر به شرق آسيا از امروز در كنار ساير ملي‌پوشان در اردوي جديد تيم ملي به روي تشك مي‌رود.
کد خبر: ۶۳۳۲۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ 22 July 2018

به گزارش تابناک قم، در فاصله کمتر از یک ماه تا آغاز پیکارهای کشتی فرنگی بزرگترین رویداد ورزشی سال 2018 آسیا یعنی بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی، دور جدید تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران از امروز با حضور کشتی‌گیر ملی‌پوش قم آغاز شد.

ملی‌پوشان کشتی فرنگی کشورمان از آخرین روز تیر ماه تا دوازدهمین روز مرداد برای حضور پرقدرت و موفق در مسابقات کشتی بازی‌های آسیایی جاکارتا به میزبانی خانه کشتی عبدالله موحد واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران به اردوی آماده‌سازی خواهند رفت.

این اردو با حضور کشتی‌گیران اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم برگزار می‌شود و چهره شاخص سال‌های اخیر کشتی قم یعنی علی‌اکبر حیدری در وزن 97 کیلوگرم این اردو، خود را برای سفر به شرق آسیا و شرکت در بازی‌های آسیایی آماده می‌کند.

این در حالی است که علی‌اکبر حیدری با درخشش در پیکارهای مقدماتی و نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در بهار امسال موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی وزن 97 کیلوگرم شد، در مسابقات کشتی فرنگی نظامیان جهان به نشان برنز رسید ولی در تورنمنت بین‌المللی اخیر در گرجستان روی سکو نرفت.

حیدری که تنها امید کشتی قم برای کسب سهمیه حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی به شمار می‌رود، در وزن 97 کیلوگرم یک رقیب دیگر به نام امیرحسین حسینی از مازندران را دارد و باید با تداوم روند پیشرفت خود، نظر کادر فنی را برای این اعزام آسیایی جلب کند.

در شرایطی که مسوولیت سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران را علی اشکانی بر عهده دارد، مربیان این تیم محمدعلی چمیانی، داود گیل‌نیرنگ، مهرزاد اسفندیاری‌فر و داود اخباری هستند و یک چهره شناخته شده از کشتی قم یعنی موسی طباطبایی نیز سرپرست تیم ملی ایران است، در حالی که رقابت‌های کشتی بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا روزهای 28 تا 31 مردادماه برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار