شهردار قم مطرح کرد
شهردار قم گفت: امیدواریم مدیریت واحد شهری در تمام شهر‌ حاکم شود چراکه اعتقاد ما این است که اگر یک نفر در شهر پاسخگوی مردم باشد و مدیریت شهری، یکپارچه باشد، خدمات با شرایط بسیار بهتری به مردم ارائه خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 23 July 2018

به گزارش تابناک قم، سید مرتضی سقائیان نژاد در مراسم افتتاح ۲۲ پروژه عمرانی و خدماتی منطقه ۵ قم که یکشنبه شب در مسجد سید‌الشهدا برگزار شد ضمن تبریک ایام دهه کرامت اظهار کرد: دهه کرامت برای این است که معرفت ما نسبت به اهل‌بیت و معصومین (ع) بیشتر شود و امیدواریم که بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم.

وی افزود: در حال حاضر سرمایه‌هایی خوبی در اختیار ما است اما اگر این سرمایه‌ها را نشناسیم نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم؛ وجود امام زمان (عج) بزرگ‌ترین سرمایه‌ای است که در اختیار داریم و باید نسبت به ایشان معرفت داشته باشیم و اگر به این سرمایه‌ها توجه نباشیم باید در آخرت پاسخگو باشیم.

شهردار قم خاطرنشان کرد: شهر همانند یک موجود زنده است و اگر بخواهیم این موجود را همچنان زنده نگه‌داریم باید دست‌به‌دست هم دهیم و پشتیبان یکدیگر باشیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم مدیریت واحد شهری در تمام شهر‌ حاکم شود ادامه داد: اعتقاد ما این است که اگر یک نفر در شهر پاسخگوی مردم باشد و مدیریت شهری یکپارچه باشد، خدمات با شرایط بسیار بهتری به مردم ارائه خواهد شد، البته این مسئله در مجلس تصویب شده اما به دلایلی هنوز اجرایی نشده است.

سقائیان‌نژاد عنوان کرد: پروژه بزرگ ولیعصر در این منطقه قرار دارد که سعی می‌کنیم روگذر این پروژه تا شهریور و تمام پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: بلوار فردوسی از منطقه دو شروع می‌شود و تا منطقه ۵ ادامه دارد و شرق شهر را به غرب متصل و بسیاری از مشکلات ترافیکی را برطرف می‌کند.

شهردار قم گفت: مترو شهری نیز پروژه دیگری است که در دست احداث است و اگر این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود؛ البته منظور ما این نیست که دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت اما تلاش ما بر این است که مشکلات را به حداقل برسانیم.

وی ابراز کرد: با وجود تمام مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد اما تلاش ما توسعه فضای سبز است و تاکنون نیز این مسئله متوقف نشده است چراکه قم یک شهر خشک است و با توسعه فضای سبز تلاش می‌کنیم که وضعیت اقلیمی را تا حدود تغییر دهیم که البته کار بسیار زمان‌بری است.

سقائیان‌نژاد بیان کرد: مردم باید به این نکته توجه داشته باشند که اگر در شهر مسیری باز یا بسته می‌شود به دلیل حفظ جان مردم است و هیچ کاری بدون کارشناسی دقیق انجام نمی‌شود.

وی با اشاره اهمیت تفکیک زباله افزود: زباله طلای کثیف است و ظرفیتی است که باید از آن استفاده شود، زباله‌ها باید بازیافت شوند و امیدواریم که مردم به این مسئله مهم نیز توجه داشته باشند تا شهری تمیز و در شأن نام قم داشته باشیم.

شهردار قم با بیان اینکه حضور مردم از سرمایه‌های بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران است گفت: مردم با وجود تمام مشکلات و دغدغه‌هایی که دارند اما همیشه در صحنه حضور دارند و به دشمنان اجازه نمی‌دهند که به کشور طمع داشته باشند و امیدواریم که ما نیز توفیق پیدا کنیم تا خدمات خوبی به مردم ارائه دهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار