رئیس شورای اسلامی شهر قم:
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: در حال حاضر شرایط اقتصادی بسیار سخت‌تر از گذشته شده است اما باوجود همه این مشکلات، شاهد هستیم که قم همچنان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد.
کد خبر: ۶۳۳۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱ 23 July 2018

به گزارش تابناک قم، عبدالله جلالی در مراسم افتتاح ۲۲ پروژه عمرانی و خدماتی منطقه ۵ قم که سه شنبه شب در مسجد سید‌الشهدا برگزار شد اظهار کرد: شهر ۳ مؤلفه مهم دارد که نخستین مؤلفه آن جسم و پیکر شهر است و باید توجه داشت که هر آنچه در شهر دیده می‌شود کالبد و جسم شهر است.

وی افزود: یکی دیگر از مؤلفه‌های شهری مدیریت شهر است که مجموعه شهرداری و شورای شهر و تمام افرادی که در حال خدمت‌رسانی به مردم در مجموعه مدیریت شهری هستند را شامل می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: سومین و مهم‌ترین مؤلفه شهر، مردم هستند که در بسیاری از موارد از جمله شکل‌گیری کالبد شهری به مجموعه مدیریت شهری کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم شهری زیبا داشته باشیم باید شهری زیبا بسازیم و بدون تردید این مسئله تنها با اقدامات مجموعه مدیریت شهری و با حمایت و پشتیبانی مردم حاصل می‌شود و امیدواریم مردم ما را در این زمینه یاری کنند.

جلالی گفت: منطقه ۵ از مناطقی است که ظرفیت بسیار زیادی دارد چراکه پروژه مترو سریع‌السیر در این منطقه قرار دارد؛ در بحث توسعه معابر و فضای سبز نیز ظرفیت خوبی در این منطقه وجود دارد و ما آینده بسیار خوبی برای این منطقه پیش‌بینی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: با همدلی و همکاری که میان شورای اسلامی شهر و شهرداری قم وجود دارد، تلاش می‌کنیم که خدمات را به بهترین شکل به مردم ارائه بدیم و برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

رئیس شورای اسامی شهر قم عنوان کرد: در حال حاضر شرایط اقتصادی بسیار سخت‌تر از گذشته شده است اما باوجود همه این مشکلات، شاهد هستیم که قم همچنان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد و این نشان‌دهنده تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری است که شبانه‌روز در حال تلاش هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار