دبير هیأت ووشو استان قم خبر داد
دبير هیأت ووشو استان قم از مشخص شدن اردونشين‌هاي تيم منتخب ووشو براي حضور در پيكارهاي انتخابي تيم ملي خبر داد.
کد خبر: ۶۳۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴ 23 July 2018

 

به گزارش تابناک قم،سجاد خورشیدی اظهار کرد: به منظور شناخت نفرات اردونشین تیم منتخب هیأت ووشو استان قم، طبق برنامه‌ریزی کمیته مسابقات یک دوره پیکار انتخابی در بخش ساندای رده سنی بزرگسالان در خانه ووشو مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه قم برگزار شد.

وی با اشاره به مشخص شدن اردونشین‌های تیم هیأت قم، اضافه کرد: خانه ووشو میزبان یکی از جذاب‌ترین و نفس‌گیرترین رقابت‌های انتخابی بین تمامی مدعیان عضویت در تیم ساندا رده سنی بزرگسالان قم بود و سرانجام نفرات برتر در اوزان منهای 52، 56، 60، 65، 70، 75، 80، 85، 90 و به اضافه 90 کیلوگرم مشخص شدند.

دبیر هیأت ووشو استان قم ابراز کرد: در وزن منهای 52 کیلوگرم این اردو حسین برمر و مهدی ساریج‌لو، وزن 56 کیلوگرم وحید اسماعیل‌گنجه و محمدحسن رحیمی، وزن منهای 60 کیلوگرم علی کریمی و فیروز مختاری و در وزن منهای 65 کیلوگرم عبدالله صالحی‌نیا و محمد موسوی‌پور به اردو می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: در وزن منهای 70 کیلوگرم علی محمدی و ابوالفضل هاشم‌زاده، در وزن منهای 75 کیلوگرم مهدی عاشقی و جعفر ساجدی، در وزن 80 کیلوگرم حسن بهمنی و صالح قارلقی و در وزن 85 کیلوگرم محمدمهدی امام‌جامعه به همراه سجاد آل‌طه اردونشین شدند.

خورشیدی یاد آور شد: همچنین در وزن منهای 90 کیلوگرم محمد نور‌محمدی همراه با سعید معصومی و در وزن به اضافه 90 کیلوگرم مهدی محمدی‌کاشانی در کنار امید کتابی به اردوی تیم منتخب بخش ساندای رده سنی بزرگسالان هیأت ووشو استان قم راه یافتند.

وی با بیان اینکه نفر برتر و عضو تیم منتخب استان قم با برگزاری سه رقابت در هر وزن مشخص خواهد شد، خاطرنشان کرد: داوران هیات ووشو و اعضای شورای فنی و بسیاری از همکاران دیگر در برگزاری با کیفیت این دوره از مسابقات مشارکت داشتند و این همیاری زمینه‌ساز پیشرفت ووشو قم است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار