شهرداری با حمایت‌های مردم زنده‌ است
در حال حاضر ۱۰ درصد از پسماند‌های شهر بازیافت می‌شود و تلاش می‌کنیم که تا پایان سال ۱۵ درصد بازیافت پسماند داشته باشیم بنابراین از مردم خواهش می‌کنم که در این زمینه شهرداری را کمک کنند. اعتماد مردم برای شهرداری بسیار اهمیت دارد چراکه پول شهرداری توسط مردم تأمین می‌شود.
کد خبر: ۶۳۴۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۲ 25 July 2018

به گزارش تابناک قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در مراسم افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های منطقه ۷ شهرداری قم که در مسجد رضوی برگزار شد اظهار کرد: در حال حاضر دشمنان تلاش می‌کنند تا نظام را ناکار آمد جلوه دهند و افتتاح این پروژه‌ها به این معنی است که فشار‌های دشمنان هیچ تاثیری در اراده ملت ایران ندارد و ما همواره به مسیر خود ادامه می‌دهیم.

وی افزود: در این ایام 110 پروژه در زمینه خدمات شهری، ۴۰ پروژه در زمینه فضای سبز، ۵ پروژه در زمینه امنیتی و آتش‌نشانی، ۵ پروژه در زمینه پسماند و ... به بهره‌برداری رسیده است

شهردار قم با اشاره به افتتاح بلوار بزرگ آیت‌الله بروجردی گفت: این پروژه در حدود ۲۰۰ میلیارد تومن هزینه داشته است و تاثیرات ترافیکی مثبت بسیار زیادی در پردیسان خواهد داشت.

وی با اشاره به مشکل بافت فرسوده در منطقه ۷ ادامه داد: بیشترین حجم بافت فرسوده قم در این منطقه قرار دارد بنابراین باید مشوق‌هایی برای بهسازی بافت‌ فرسوده وجود داشته باشد که مقرر شده بود دولت در این زمینه کمک‌هایی داشته باشد.

سقائیان‌نژاد عنوان کرد: تا زمانی که سودی وجود نداشته باشد، سرمایه‌گذار وارد این منطقه نخواهد شد بنابراین باید بسته‌های تشویقی و تسهیلات برای این منطقه در نظر گرفته شود تا در این منطقه سرمایه‌گذاری انجام شود و بافت‌های فرسوده بازسازی و احیا شود.

وی با تأکید بر اهمیت مدیریت واحد شهری تصریح کرد: در زمینه بافت فرسوده یکی از مهم‌ترین مسائل حاکم شدن مدیریت واحد است و باید تلاشی صورت گیرد تا در راستای احیای بافت‌های فرسوده یک مدیریت واحد و یکپارچه حاکم شود.

شهردار قم گفت: اعتماد مردم برای شهرداری بسیار اهمیت دارد چراکه پول شهرداری توسط مردم تأمین می‌شود و شهرداری با حمایت‌های مردم زنده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰ درصد از پسماند‌های شهر بازیافت می‌شود و تلاش می‌کنیم که تا پایان سال ۱۵ درصد بازیافت پسماند داشته باشیم بنابراین از مردم خواهش می‌کنم که در این زمینه شهرداری را کمک کنند.

سقائیان‌نژاد در پایان با بیان اینکه آسفالت معابر از مهم‌ترین اقداماتی بود که توسط شهرداری انجام شد گفت: در سال گذشته ۳۰۰ هزار تن آسفالت در معابر و خیابان‌ ریخته شده است در حالی که در سال گذشته در تهران ۳۰۵ هزار تن آسفالت استفاده شده است؛ البته آسفالت کردن خیابان‌ها و معابر تا چند سال ادامه خواهد داشت تا مشکل آسفالت خیابان‌ها و معابر برطرف شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار