فوتساليست‌هاي تيم سوهان محمدسيما قم در پنجمين هفته رقابت‌هاي فصل جاري ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور به مصاف تيم فرش‌آراء مشهد مي‌روند.
کد خبر: ۶۴۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ 07 August 2018

به گزارش تابناک قم، بعد از دو هفته تعطیلی بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به دلیل حضور تیم مس سونگون در مسابقات فصل 2018 جام باشگاه‌های فوتسال آسیا، این مسابقات از روز پنجشنبه هجدهم مرداد ماه پیگیری خواهد شد.

این در شرایطی است که چهار هفته از لیگ بیستم سپری شده و 14 تیم لیگ برتری این هفته در هفت دیدار حساس هفته پنجم از نیم‌فصل نخست مسابقات مقابل یکدیگر به میدان می‌روند، در حالی که تیم سوهان محمدسیما قم دیداری فوق‌العاده مهم و سرنوشت‌ساز در مقابل تیم فرش‌آراء مشهد به میدان می‌روند.

شاگردان حسین صبوری در تیم فوتسال سوهان محمدسیما که در روزهای اخیر به دلیل چالش مشکلات مالی تمرینات منظمی سپری نکرده‌اند و از نظر روحی در وضعیت خوبی قرار ندارند، روز پنجشنبه از ساعت 18 در سالن شهید بهشتی مشهد باید برابر فرش‌آراء قرار بگیرند.

حریف این هفته تیم سوهان محمدسیما قم را محسن حسن‌زاده سرمربی شناخته شده فوتسال قم هدایت می‌کند، تیمی که از چهار بازی قبل خود دو برد، یک تساوی و یک باخت در کارنامه دارد و در حال حاضر هفت امتیازی است، اما تیم نماینده فوتسال قم از چهار بازی قبل خود یک برد، سه تساوی و 6 امتیاز کسب کرده است.

علاوه بر محسن‌ حسن‌زاده که این هفته به عنوان سرمربی تیم فوتسال فرش‌آراء مشهد رو در روی همشهری‌های خود قرار می‌گیرد، حضور میثم ایلانلو بازیکن با تجربه فوتسال قم در ترکیب تیم مشهدی، دیگر نکته جالب توجه مصاف رقبای قمی و مشهدی در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال است.

فوتسالیست‌های تیم سوهان محمدسیما قم باید روز چهارشنبه هجدهم مرداد ماه راهی مشهد مقدس شوند، اما سفر آنها به مشهد با سایر سفرها متفاوت است و سوهانی‌ها به دلیل مشکلات مالی عدیده باید به جای سفر هوایی، با قطار به میهمانی تیم فرش‌آراء مشهد بروند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار