استاندار قم:
استاندار قم با اشاره به اهميت تقويت انسجام و همگرايي ملي براي مقابله با توطئه‌های دشمنان گفت: وحدت و همدلي نياز اصلي امروز كشور است.
کد خبر: ۶۴۱۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸ 08 August 2018

به گزارش تابناک قم قم، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم كه در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد با اشاره به شرايط حساس كنوني اظهار كرد: همه باید در این شرایط در مسير همگرايي، انسجام و هم‌افزایی حرکت کنند.

وی با تأكيد بر لزوم تقويت وحدت و همدلي در جامعه، اين مهم را نياز اصلي كشور در مقطع فعلي عنوان و تصريح كرد: در اين شرايط اختلافات و دعواهاي سياسي بايد كنار گذاشته شود.

استاندار قم با تبريك روز خبرنگار، از تلاش ها و زحمات اين قشر در راه آگاهي بخشي و ارتقاء معلومات جامعه قدرداني كرد و گفت: خبرنگاران در ارتقاء و تقویت اعتماد عمومی جامعه به مسئولان نقش حساس و تاثیرگذاری دارند.

صادقي نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در شرايط كنوني را بسيار مهم و تعيين كننده خواند و افزود: امروز با توجه به افزایش توطئه ها و دشمنی‌های دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی کسانی که در حوزه رسانه و برقراری ارتباط و انعکاس اخبار به مردم ایفای نقش می کنند، مسئولیت خطیری را بر عهده دارند.

وي با اشاره به نقش كليدي مدارس در نظام تعليم و تربيت خاطرنشان كرد: باید براساس وظیفه ملی و شرعی خود تلاش کنیم تا تمام امکانات موردنیاز برای دانش آموزان در مدارس فراهم شود.

استاندار قم با تأكيد بر لزوم توجه ويژه به مسأله اوقات فراغت دختران دانش آموز تصريح كرد: در برنامه ریزی برای برنامه‌های اوقات فراغت مدارس استان قم باید توجه بیشتری به دختران دانش آموز شود، این دانش آموزان بیش از هر قشر دیگری به این برنامه‌ها نیاز دارند.

در پايان این جلسه از بهار رادمهر دانش آموز موفق قمي دارنده رتبه سوم ریاضی کشور در آزمون سراسري سال 97 با اهداي لوح تقدير توسط استاندار قم تجلیل به عمل آمد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار