در ۳ رده سنی؛
برترین‌های ووشوی بانوان قم در ۳ رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان معرفی شدند.
کد خبر: ۶۴۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴ 11 August 2018

به گزارش تابناک قم، مسابقه ووشو انتخابی بانوان استان قم در بخش ساندا برگزار شد و دختران ووشوکار قمی در رده‌های سنی مختلف و اوزان متفاوت با هم رقابت کردند و برترین‌های هر رده سنی و هر وزن مشخص شدند.

در این مسابقات که شامگاه جمعه در خانه ووشو استان قم برگزار شد در رده سنی نوجوانان در وزن منهای ۳۹ کیلو حدیث مقیمی اول شد و زهرا صادقی به مقام دوم رسید و در منهای ۴۵ کیلو کوثر احمدی و سمانه طالبی اول و دوم شدند و در منهای ۴۸ کیلو ریحانه سلمان‌پور عنوان اول را به دست آورد.

در بخش جوانان، در منهای ۴۸ کیلو کوثر حسینی اول و زینب مقیمی دوم شدند و در منهای ۵۲ کیلو یلدا صمدی و فاطمه سلگی عناوین برتر را کسب کردند و در رده سنی بزرگسالان در منهای ۴۸ کیلو سمانه محمدی به مقام اول رسید و نجمه رضایی دوم شد.

در وزن منهای ۵۲ کیلو زهرا عامری به مقام نخست رسید و فاطمه محمدیان دوم شد و در منهای ۵۶ کیلو زهرا عباسی به مقام اول دست یافت و فاطمه سادات موسوی در رده بعدی ایستاد و در منهای ۶۰ کیلو، سحر زارعی سینا و زهرا نانکلی عناوین برتر را از آن خود کردند.

در دسته منهای ۶۵ کیلو سمیه اسماعیل زاده بالاتر از زینب عباسی اول شد و در منهای ۷۰ کیلو پروانه صادقی با شکست سمیرا کلهر پور به مقام نخست رسید و عنوان برتر دسته منهای ۷۵ کیلو به الهام رضایی رسید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار