معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم:
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه از نظر شکایات مردمی و تخلفات نسبت به استاندارد کشوری شرایط متوسطی در قم برقرار است گفت: ماهانه حدود 10 تا 15 پرونده شکایت در سازمان و دادسرای نظام پزشکی ثبت میشود.
کد خبر: ۶۴۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ 11 August 2018

 

به گزارش تابناک قم، محمود پرهام ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه چهار حوزه در معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی استان قم فعال هستند اظهار کرد: بیشترین شکایاتی که در سال گذشته در نظام پزشکی ثبت شده مربوط به حوزه دندانپزشکی و پس از آن ارتوپدی بوده است.

وی با بیان اینکه از نظر شکایات مردمی و تخلفات نسبت به استاندارد کشوری شرایط متوسطی در قم برقرار است افزود: ماهانه حدود 10 تا 15 پرونده شکایت در سازمان و دادسرای نظام پزشکی ثبت میشود.

دادستان نظام پزشکی قم با اشاره به وضعیت رسیدگی به مطب‌های بدون مجوز در قم تصریح کرد: ماهانه حداقل 6 مورد رسیدگی به پرونده‌های مداخلات پزشکی در قم صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مردم برای شکایت از جامعه پزشکی می‌توانند به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی، نظام پزشکی و دادگاه مراجعه کنند خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما در مجموعه معاونت درمان و نظام پزشکی بر این است که به سرعت و بدون جانب‌داری به پرونده‌ها رسیدگی کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار