محفل خاطره‌گویی «گاهی آسمان» به مناسبت 22 مرداد ماه روز مقاومت و با حضور خبرنگاران و مستندسازان حاضر در جبهه‌های مقاومت اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۲۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ 12 August 2018

 

به گزارش تابناک قم، محفل خاطره‌گویی «گاهی آسمان» به مناسبت 22 مرداد ماه روز مقاومت و با حضور خبرنگاران و مستندسازان حاضر در جبهه‌های مقاومت اسلامی برگزار می‌شود.

در این نشست خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای حاضر در جبهه‌های مقاومت از جمله جنگ سوریه، عراق و ... به بیان خاطرات خود از فعالیت‌هایشان و اتفاقات رخ داده در زمان حضور در این عرصه خواهند پرداخت.

یکی از مهمانان ویژه‌ی محفل گاهی آسمان خبرنگار عراقی فعال در جنگ علیه داعش است که شواهد و مستندات خود را برای حاضران تشریح خواهدکرد. همچنین همراه با بیان خاطرات، تصاویر و فیلم‌های تولیدی این خبرنگاران بر روی پرده پخش خواهد شد.

این محفل عصر دوشنبه 22 مرداد از ساعت 18 در سالن سوره حوزه هنری استان قم به نشانی: خیابان شهداء (صفائیه)، کوچه 23، پلاک 8 برگزار می‌شود و حضور عموم علاقمندان در این محفل بلامانع است.

محفل گاهی آسمان با عنوان «تنفسی در هوای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» به نشست خاطره‌گویی مبارزان، رزمندگان و مجاهدینی می‌پردازد که از ابتدای نهضت انقلاب اسلامی تاکنون حضوری فعال و تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف مقاومت داشته‌اند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار