در اوزان 30، 35 و 40 كيلوگرم صورت گرفت
رزمي‌كاران آينده‌دار استان قم در پايان پيكارهاي چهار رده سني رزمي قهرماني كشور موفق به كسب سه مدال رنگارنگ طلا و نقره شدند.
کد خبر: ۶۴۲۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷ 12 August 2018

 

به گزارش تابناک قم، اعزام تیم منتخب هیأت ورزش‌های رزمی استان قم به پیکارهای کشوری در حالی صورت گرفت که این مسابقات در سبک سایوکان به انجام رسید و رزمی‌کاران 18 استان کشور برای کسب عناوین برتر آن با یکدیگر به رقابت پرداختند.

نمایندگان هیات ورزش‌های رزمی قم در حالی موفق به کسب سه مدال مسابقات کشوری سبک سایوکان شدند که هیأت ورزش‌های رزمی استان اصفهان میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده داشت و مجموعا 265 رزمی‌کار در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر رقابت کردند.

این موفقیت در حالی نصیب هیأت ورزش‌های رزمی استان قم شد که به تازگی علی یزدی از چهره‌های شناخته شده و با سابقه رزمی قم با پیروزی در انتخابات به عنوان رئیس جدید هیأت انتخاب شده و ریاست این هیأت را تا سال 1401 بر عهده خواهد داشت.

در این مسابقات مدال‌های طلا و نقره دو رده سنی پایه یعنی نونهالان و نوجوانان نصیب تیم هیأت رزمی قم شد، در حالی که رزمی‌کار وزن منهای 30 کیلوگرم رده سنی نونهالان و رزمی‌کاران اوزان 35 و 40 کیلوگرم رده سنی نوجوانان برای تیم قم افتخار آفرینی کردند.

ابوالفضل بیگلری در وزن منهای 30 کیلوگرم رده سنی نونهالان پیکارهای سایوکان رزمی قهرمانی کشور به دیدار نهایی رسید و با شکست حریف خود به مقام قهرمانی و نشان طلا دست یافت، ضمن اینکه در وزن منهای 35 کیلوگرم حمیدرضا نظری و همچنین وزن 40 کیلوگرم رده سنی نوجوانان محمدحسن داودآبادی‌فراهانی با شکست در دیدار فینال این پیکارها به نشان نقره بسنده کردند و تیم منتخب قم با هدایت محمد بیگلری از مربیان با تجربه و با سابقه این رشته به سه مدال این پیکارها دست پیدا کرد.

این در حالی است که تیم منتخب سایوکان هیات ورزش‌های رزمی استان قم برای حضور در مسابقات کشوری با ترکیب حسین مردی، حسین رمضانی، ابوالفضل بیگلری، محمدامین مظلوم، حمیدرضا نظری، محسن عبدی و محمدحسن داودآبادی اعزام شده بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار