معاون استاندار قم گفت:‌ باید تمام نیاز‌های مراکز و ارگان‌های استان قم از واحد‌های تولیدکننده استان قم تأمین شوند.
کد خبر: ۶۴۲۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ 13 August 2018

به گزارش تابناک قم، مهرداد غضنفری در نوزدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم ضمن تشکر از حضور فعال مدیران و نمایندگان سازمان‌ها در این ستاد اظهار داشت: باید خروجی این کارگروه در رفع مشکلات تولید قم به‌صورت مشخص و شفاف اعلام شود.

معاون استاندار قم افزود: راهکارهای جلوگیری از کاهش اشتغال باید با مسیر درستی تعریف و پیگیری شود و تسهیل خط تولید باید با بررسی کارشناسانه، دقیق و با راهکارهای اجرایی و عملیاتی موردتوجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه باید تا دو هفته آینده وضعیت نحوه مصرف تسهیلات اعطایی به واحد‌های تولیدی موردبررسی و پیگیری قرار گیرد، تأکید کرد: تمام واحدهای تولیدی که تسهیلات اخذ کردند باید موردبررسی قرارگرفته تا از استفاده تسهیلات اعطاشده در مسیر صحیحی اطمینان پیدا کنیم.

غضنفری با بیان اینکه باید تمام نیازهای مراکز و ارگان‌های استان قم از واحد‌های تولیدکننده این استان تأمین شود، ابراز کرد: در این راستا باید تمام هزینه‌ها را رصد کنیم که اگر نیازهای ارگان‌ها از خارج استان قم تأمین‌شده واکنش نشان دهیم.

معاون استاندار قم خاطرنشان کرد: ما نگاهی ملی به مسائل اقتصادی داریم اما وقتی می‌توانیم نیازهای خود را از داخل استان قم تأمین کنیم اولویت با تولیدات داخل استان است.

غضنفری با اشاره به مصوبه دولت مبنی بر استفاده ارگان‌های دولتی از انرژی‌ خورشیدی برای تأمین بخشی از برق خود، ادامه داد: درزمینهٔ انرژی خورشیدی باید پیگیری‌های لازم انجام‌شده و راهکارهای مناسبی ارائه شود تا باوجود محدودیت‌های اعتباری تدبیر مناسبی اخذشده و مصوبه دولت را در این زمینه اجرایی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه استفاده از فرصت بیمه بیکاری باید آخرین راهکار ما باشد، خاطرنشان کرد: اگر این امر نهادینه شود هر واحد تولیدی که مشکل تأمین هزینه داشته باشد به تعدیل نیرو روی می‌آورد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار