فرمانده انتظامی استان قم از راه‌اندازی ۲ پایگاه پلیس آگاهی در ماه آینده در قم خبر داد و گفت: قرارگاه پلیس‌راه استان در شهریورماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۶۴۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶ 13 August 2018

به گزارش تابناک قم، سردار عبدالرضا آقاخانی ظهر امروز در نشست خبری و مراسم تجلیل از خبرنگاران که در ستاد فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت فعالیت خبرنگاران در جامعه اظهار داشت: خبرنگاران واسطه بین مسئولان و مردم هستند، خبرنگاران دیده‌بان ناجا بوده که تأثیرگذاری بسیاری در ارائه خدمات ناجا به مردم دارند.

وی یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی قم را افزایش چتر امنیتی در سطح استان دانست و افزود: در ماه آینده دو پایگاه آگاهی در استان و به‌ویژه شهر قم افتتاح می‌شود که قطعاً با راه‌اندازی آن‌ها اقدامات انتظامی مناسبی در استان قم انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به افتتاح قرارگاه پلیس‌راه استان در شهریورماه سال جاری ابراز کرد: تعدادی کلانتری مصوب غیر دائر در استان وجود دارد که باید فعال شود که در این راستا در کنار افزایش عده مأموران در پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها تجهیزات آنان نیز افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه کلانتری‌ها و پاسگاه‌های ناجا خط مقدم ارتباط با مردم هستند، عنوان کرد: برای پاسخگو بودن پلیس اقدامات مهمی در کلانتری‌ها در حال انجام است، همچنین ناجای استان قم در دوره جدید به دنبال استفاده بهینه‌تر از دستگاه برای برقراری امنیت پایدار است که در این زمینه خبرنگاران می‌توانند نقش مهمی را داشته باشند.

آقاخانی با تأکید بر اینکه ناجا با هرگونه بداخلاقی و ناهنجاری اجتماعی برخورد می‌کند، تصریح کرد: ما در پلیس به دنبال تقویت ارتباط با حوزه‌های علمیه و مراجع عظام تقلید هستیم و برای ارتباط مستمرتر با مردم سه شب در هفته در مساجد با مردم ارتباط مستقیم خواهیم داشت.

وی با اشاره به اهمیت تعامل با شورای تأمین استان برای برقراری امنیت در قم خاطرنشان کرد: با هرگونه مزاحمت خیابانی در قم برخورد قاطع می‌شود، همچنین در قم با هرگونه قاچاق کالا و ارز به شدت برخورد می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار