مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان:
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قم از همشهریان و بهره‌برداران بخش کشاورزی خواست تا احتکار و اختفاء کالاهای اساسی را گزارش دهند.
کد خبر: ۶۴۲۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ 13 August 2018

به گزارش تابناک قم، علی اصغر همت اظهار داشت: در اجرای مصوبات ستاد اقتصادی دولت و همچنین مصوبات اولین جلسه ستاد مبارزه با احتکار و اختفاء کالا در استان قم و به منظور کنترل بازار و جلوگیری از نوسانات قیمت‌ها و پیشگیری از کمبودهای احتمالی ناشی از عدم عرضه کالاهای مشمول طرح تشدید مبارزه با احتکار و اختفاء، کالاهای هدف طرح مذکور اعلام شد.

وی افزود: غلات شامل گندم خوراکی، گندم دامی، جو و برنج سفید، کالاهای اساسی شامل روغن نباتی ساخته شده، روغن خام، شکر خام، شکر سفید و کره، مواد پروتئینی شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ و شیر خشک صنعتی، نهاده‌ها شامل جوجه یک روزه، تخم مرغ نطفه دار، ذرت دامی، کنجاله سویا، سبوس گندم و دانه های روغنی شامل آفتابگردان، کلزا و کانولا، مواد اولیه، حبوبات، از جمله اقلام مشمول طرح تشدید مبارزه با احتکار و اختفاء به شمار می‌روند.

وی اضافه کرد: همشهریان در صورت مشاهده احتکار و یا اختفاء کالاهای مشمول این طرح مراتب را به تلفن 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین تلفن مستقیم مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قم به شماره 32126631 اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار