با كسب 10 راي اعضاي مجمع
مجمع انتخابات هیأت وزنه‌برداري استان قم در حضور رئيس فدراسيون اين رشته با انتخاب رئيس جديد اين هیأت ورزشي تا سال 1401 به پايان رسيد.
کد خبر: ۶۴۳۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲ 13 August 2018

 

به گزارش تابناک قم، بعد از استعفای سیدعلی بابامیری رئیس سابق هیأت وزنه‌برداری استان قم اداره این هیأت ورزشی در ماه‌های اخیر به شکل سرپرستی با حضور یوسف کرمی انجام می‌شد تا اینکه امروز مجمع انتخابات این هیات رئیس جدید آن را برای مدت چهار سال انتخاب کرد.

این در حالی است که مجمع انتخابات هیأت وزنه‌برداری استان قم امروز با حضور علی مرادی رئیس فدراسیون این رشته، حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان و دیگر اعضای مجمع در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم تشکیل شد و این مجمع حمید نائینی را برای ریاست وزنه‌برداری قم برگزید.

نکته جالب توجه راجع به مجمع انتخابات هیأت وزنه‌برداری قم این است که یوسف کرمی، حمید نائینی و علی رضوی سه کاندیدای ریاست این هیأت ورزشی بودند که با تکمیل مدارک و فرم‌های ثبت‌نام، باید رقابت انتخاباتی بین آنها برگزار می‌شد اما دو کاندیدا در شروع مجمع انصراف خود را اعلام کردند.

کرمی و رضوی با انصراف از شرکت در رای‌گیری مجمع انتخابات هیأت وزنه‌برداری قم از رقابت با حمید نائینی منصرف شدند تا برای انتخاب رئیس جدید هیات، رای‌گیری با حضور 15 عضو واجد شرایط مجمع برگزار شود و این هیأت ورزشی رئیس چهار سال آینده خود را بشناسد.

در نهایت حمید نائینی با کسب 10 رای اعتماد از 15 رای اعضای مجمع برای مدت چهار سال تا 1401 مسوولیت ریاست هیأت وزنه‌برداری استان قم را بر عهده گرفت تا جانشین یوسف کرمی سرپرست این هیأت و سیدعلی بابامیری رئیس سابق این هیأت ورزشی مدال‌آور شود.

نکته جالب توجه راجع به هیأت وزنه‌برداری استان قم این است که در چند سال اخیر دو بار نفراتی همچون محمدپور اصل و بابامیری برای ریاست این هیأت ورزشی انتخاب شدند اما هیچ یک از این روسا تا پایان چهار سال خود در هیأت وزنه‌برداری باقی نمانده و در میانه راه از مسوولیت خود استعفا کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار