اعضای شورای اسلامی شهر قم در پنجاه و نهمین جلسه رسمی علنی شورا با افزایش 10 درصدی نرخ کرایه خودروهای حمل بار و مسافر درون‌شهری موافقت کرد.
کد خبر: ۶۴۳۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ 14 August 2018

به گزارش تابناک قم، یکی از موضوعات مورد بحث اعضای شورای اسلامی شهر قم افزایش نرخ کرایه حمل و نقل در بخش مسافر و رند شدن نرخ کرایه در برخی خطوط قم بود.

پس از گفت و شنود اعضای شورای اسلامی شهر قم در پنجاه و نهمین جلسه رسمی علنی شورا که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، با افزایش 10 درصدی نرخ کرایه خودروهای حمل بار و مسافر درون‌شهری موافقت کردند و لایحه اخذ مجوز نرخ پیشنهادی کرایه انواع خودرو‌های فعال در سال ۱۳۹۷ با حداکثر آرا به تصویب رسید.

گفتنی است قبل از تصویب این لایحه، روح‌الله امرالهی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم با همراهی فرماندارقم با نرخ پیشنهادی و در نظر گرفتن مصلحت فعلی در کمیته انطباق، خواستار تائید و افزایش ده درصدی کرایه ها شد.

حسن بختیاری نایب رئیس شورای شهر قم نیز پیشنهادی مبنی بر رند شدن کرایه ها داد و اعلام کرد: رقم 900 تومان در برخی خطوط مشکلاتی را در برگرداندن باقی پول به مسافر ایجاد می کند، بهتر است کرایه‌های 800 تومانی به 1000 تومانی تبدیل شود و به جای آن تا دو سال آینده افزایش قیمت نداشته باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار