در هفته ششم ليگ برتر فوتسال صورت مي‌گيرد
تيم فوتسال سوهان محمدسيما قم در ديداري حساس از هفته ششم نيم‌فصل نخست ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور در قم به مصاف آذرخش بندرعباس مي‌رود.
کد خبر: ۶۴۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ 15 August 2018

 

به گزارش تابناک قم، با پایان بازی‌های فصل 2018 فوتسال قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا که با قهرمانی تیم مس سونگون نماینده ایران همراه بود، از این هفته بار دیگر بازی‌های بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال کشور با حضور هر 14 تیم این فصل پیگیری می‌شود.

استارت دیدارهای هفته ششم نیم‌فصل نخست لیگ برتر سال 1397 از روز پنجشنبه 25 مرداد ماه زده می‌شود ولی قمی‌های علاقمند به فوتسال منتظر روز جمعه 26 مرداد و دیدار خانگی تیم مورد علاقه خود یعنی سوهان محمدسیما قم در مقابل تیم آذرخش بندرعباس هستند.

این بازی طبق برنامه سازمان لیگ فوتسال ایران از ساعت 18 در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود، در شرایطی که شاگردان حسین صبوری در تیم سوهان محمدسیما قم پیش از این دو دیدار خانگی انجام داده و موفق به کسب تنها دو امتیاز شده‌اند.

نماینده فوتسال قم در هفته دوم رقابت‌ها نخستین بازی خانگی این فصل را در مقابل تیم گیتی‌پسند اصفهان یکی از مدعیان قهرمانی برگزار کردند اما نتیجه‌ای بهتر از تساوی دو بر دو به دست نیاوردند، ضمن اینکه دومین بازی خانگی در هفته چهارم برای آنها با تساوی بدون گل در مقابل سن‌ایچ ساوه همراه بود.

نکته جالب توجه راجع به عملکرد تیم فوتسال سوهان محمدسیما قم این است که قمی‌ها دو پیروزی خود از پنج هفته سپری شده بازی‌های این فصل را در میهمانی رقبا به دست آورده‌اند، آنها در هفته نخست با دو گل تیم شهرداری را در ساوه شکست دادند و در هفته پنجم با نتیجه دو بر یک از میزبان خود فرش‌آراء مشهد سه امتیاز گرفتند، ضمن اینکه سومین تساوی آنها در این فصل با نتیجه یک بر یک در میهمانی تیم مقاومت قرچک رقم خورده است.

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس که این هفته در قم میهمان تیم سوهان محمدسیما است، از پنج بازی قبل خود هفت امتیاز در کارنامه دارد و در شرایطی که نماینده قم در رتبه چهارم ایستاده، بندری‌ها با این تعداد امتیاز هم اکنون مکان هشتم جدول را در اختیار گرفته‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار