دبیر هیئت تیراندازی استان قم از راهیابی تیم تیراندازی بانوان استان قم به لیگ برتر تیراندازی زنان کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۴۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶ 16 August 2018

به گزارش تابناک قم،محمد جواد متقیان نژاد اظهار داشت: بر اساس پیگیری‌های انجام شده توسط هیئت تیراندازی استان قم و با توجه به انصراف یکی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر تیراندازی بانوان، تیم تیراندازی استان قم جواز حضور در فصل جدید لیگ برتر تیراندازی بانوان کشور را به دست آورد.

وی افزود: این برای نخستین بار است که تیراندازان دختر استان قم فرصت حضور در لیگ برتر و رقابت با برترین‌های ایران را به دست می‌آورند و پس از تجربه اندوزی در سطح دسته اول طی سال‌های اخیر، حضور تیم بانوان قم در لیگ برتر اتفاق مبارکی برای تیراندازی قم محسوب می‌شود.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم در مورد وضعیت تیم تیراندازی مردان قم گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان قم از حمایت از تیم لیگ برتری استان قم در بخش مردان انصراف داده است و در حال حاضر حامی مالی نداریم و در این شرایط به احتمال قریب به یقین، تیم قم با ترکیبی بومی و جوان در لیگ دسته اول شرکت می‌کند.

متقیان نژاد بیان داشت: تعدادی از تیراندازان قمی امسال پیشنهادات خوبی از سایر تیم‌ها داشتند که می‌توانست از نظر مالی به آن‌ها کمک خوبی کند و به همین دلیل، تصمیم بر آن شد که آن دسته از نفرات شاخص ما که پیشنهادات مالی خوبی دارند به آن تیم نقل مکان کنند و بدنه تیم استان را جوان کنیم.

وی عنوان کرد: گرچه جوان سازی یک تیم و رفتن نفرات برتر، از نظر کیفی سطح تیم را پایین می‌آورد اما ما در حال سرمایه گذاری بر روی چهره‌های مستعد و جوان‌تر هستیم و به تدریج و طی سال‌های آینده نسل جدیدی از تیراندازان مطرح در قم پدیدار می‌شوند و این، نوعی سرمایه گذاری است.

متقیان نژاد افزود: در ۲ ماه گذشته طرح استعدادیابی تیراندازی را از میان نوجوانان و جوانان انجام داده‌ایم و نفرات منتخب این طرح به زودی برای حضور در کمپ استعدادیابی فدراسیون تیراندازی در تهران زیر نظر مربیان تیم ملی اعزام می‌شوند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار