نايب‌رئيس هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم خبر داد
نايب‌رئيس هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم از نخستين حضور تيم بانوان قم در مسابقات ليگ كونگ‌فو زنان كشور خبر داد.
کد خبر: ۶۴۴۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ 17 August 2018

 

به گزارش تابناک قم،هاجر عبادی اظهار کرد: به دنبال برگزاری انتخابات هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی در سال قبل و تغییر و تحولات مثبت صورت گرفته در برنامه‌های مختلف هیات، بخش بانوان نیز رونق بسیار خوبی داشته و زنان کونگ‌فوکار قم دستاوردهای خوبی داشته‌اند.

وی ادامه داد: در چندین اعزام به رقابت‌های کشوری این رشته شاهد درخشش بانوان و دختران پرتوان کونگ‌فو قم بوده‌ایم، ضمن اینکه اکنون تیمی متشکل از چهره‌های شاخص کونگ‌فو قم برای نخستین‌بار در مسابقات لیگ کونگ‌فو زنان ایران حضور یافته است.

نایب‌رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم با اشاره به نتایج تیم بانوان قم در این رقابت‌ها، بیان کرد: این لیگ با حضور کونگ‌فوکاران سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود و در مرحله نخست رده بزرگسالان، تیم قم با دو پیروزی معصومه ترابی و فاطمه فروزنده از سد تیم کرمان گذشت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در مرحله دوم لیگ بزرگسالان، تیم قم با کسب سه پیروزی توسط معصومه ترابی، فاطمه فروزنده و محدثه پناه‌زاده بر تیم البرز (الف) غلبه کرد اما در مرحله سوم این رده با تک پیروزی فاطمه فروزنده مغلوب تیم هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی فارس شد.

عبادی که مسوولیت سرمربیگری تیم منتخب هیأت قم را در این لیگ بر عهده دارد، اضافه کرد: در مرحله نخست رده سنی جوانان، تیم هیأت قم با پیروزی سمانه بیگدلی و فائزه صادقی مقابل تیم شهدای مدافع حرم به برتری رسید، در مرحله دوم با تک برد ملیکا مصلح نتیجه را به تیم نام آوران گلستان مشهد واگذار کرد و در مرحله سوم رده جوانان با کسب یک برد توسط سارا احمدی‌پور مقابل تیم البرز (الف) تن به شکست داد.

وی افزود: در مرحله نخست رده نوجوانان نیز تیم قم با سه برد شیرین رومینا محمدی، فاطمه صیادی و محدثه زارعی مقتدرانه از سد تیم البرز (ب) گذشت، سپس با تک پیروزی فاطمه صیادی مقابل تیم البرز (الف) شکست خورد و سرانجام با دو پیروزی رومینا محمدی و فاطمه صیادی، تیم شهدای مدافع حرم را مغلوب کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار