از سوی موسسه خیریه دارالکرام صورت گرفت
مدیر مؤسسه دارالاکرام شعبه قم از توزیع بسته‌های لوازم التحریر بین 194 نفر از دانش‌آموزان زیر پوشش این موسسه خبر داد.
کد خبر: ۶۵۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ 13 September 2018

به گزارش تابناک قم،منوچهر دهشیری با اشاره به تمدید قرارداد با دانش‌آموزان زیر پوشش این موسسه اظهار کرد: جلسه‌ای برگزار شده و فرم و جدول بورسیه در اختیار خانواده دانش‌آموز قرار گرفت و به صورت گروهی توضیحاتی ارائه شد تا نسبت به شرایط دریافت حقوق بیشتر از موسسه خیریه دارالاکرام آگاهی کسب کنند.

وی با بیان اینکه با 285 نفر دانش‌آموز در شعبه قم قرارداد منعقد شده است گفت: هر اندازه دانش‌آموزان پیشرفت کنند به حقوق پایه آنها افزوده می‌شود و از طرفی دیگر برای آنها امکانات فراهم شده تا در مواقع لزوم از کلاس‌های تقویتی بهره‌مند شوند.

مدیر مؤسسه دارالاکرام شعبه قم خاطرنشان کرد: امتیازات آموزشی، هنری، ورزشی، کامپیوتر و زبان به دانش‌آموزان ارائه می‌شود و امتیاز آموزش از راه دور یا آموزش‌های دیگر برای مادران قرار داده شده و همچنین امتیازات دیگر در بخش‌های بهداشت و درمان و فرهنگی نیز در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به شناسایی 55 نفر از مادرانی که دارای سواد کمتر از ششم ابتدایی هستند گفت: برای این افراد در منازل و منطقه‌هایشان کلاس برگزار می‌شود و در صورت کسب امتیاز به حقوق آنها افزوده خواهد شد.

دهشیری عنوان کرد: برای هر دانش‌آموز از سوی بانی مبلغی بین 200 تا 250 هزار تومان برای هزینه ثبت‌نام و لباس فراهم شده و به حساب آنها واریز شده است.

وی با اشاره به تهیه لوازم التحریر برای دانش‌آموزان زیر پوشش گفت: برای برخی دانش‌آموزان هزینه‌ای به مبلغ 83 هزار تومان تا 250 تومان واریز شده و بین 194 نفر نیز بسته لوازم التحریر توزیع شده است.

مدیر مؤسسه دارالاکرام شعبه قم خاطرنشان کرد: واریز پول و اهدای لوازم التحریر برای سال تحصیلی جدید بر اساس نظر بانیان بوده و بانیان خواستار واریز مبلغ نقدی یا خرید لوازم التحریر بودند.

وی با اشاره به شعار مؤسسه مبنی بر اینکه «تحصیل حق همه کودکان است» یادآور شد: 29 نفر از دانش‌آموزان از اراک و خمین نیز در قم پذیرش شدند که بورسیه و حقوق از طریق حامیان به آنها تعلق گرفته است.

دهشیری خاطرنشان کرد: جلسات مشاوره برای دانش‌آموزان و والدین آنها برگزار می‌شود و مشاوران مربوطه در موارد درسی و کنکور پاسخگوی دانش‌آموزان خواهند بود.

وی با اشاره به برخی نیازها گفت: بنا داریم هر پنجشنبه حدود 50 کلاس آموزشی و فوق برنامه برگزار کنیم ولی در زمینه مکان برگزاری کلاس‌ها مشکلاتی وجود دارد.

مدیر مؤسسه دارالاکرام شعبه قم خاطرنشان کرد: تعدادی از دانش‌آموزان منتظر حمایت و بورسیه هستند که در سایت «به مهربانی» ثبت شده و افراد دارای توان مالی می‌توانند در این بخش اقدام کنند.

وی با اشاره به مشکل مسکن برخی خانواده‌ها گفت: خانواده‌های زیر پوشش مؤسسه که در زمینه مسکن مشکل دارند به بانی از تهران معرفی شدند که ۶ خانه برای خانواده‌هایی که قادر به پرداخت اجاره منزل نبودند، رهن شد و همچنین بنا شده با کمک کمیته امداد و خیر محترم منازلی نیز خریداری شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار