در وزن 60 كيلوگرم صورت گرفت
فرنگي‌كار جوان استان قم در تركيب تيم ملي كشتي فرنگي رده سني جوانان ايران راهي رقابت‌هاي 2018 قهرماني جهان شد.
کد خبر: ۶۵۶۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶ 17 September 2018

 

به گزارش تابناک قم، کشتی‌گیری که در اوج جوانی سه بار سابقه همراهی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان کشتی فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان را دارد، برای دومین بار به مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان اعزام شد.

این کشتی‌گیر علیرضا نجاتی است که از سال 2014 عضو تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران شد و در همان سال تیم ملی ایران را در سفر به قاره سبز و کشور لهستان برای حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان همراهی کرد و با کسب مدال برنز از این پیکارها بازگشت.

نجاتی که در ادامه پیشرفت‌ها و موفقیت‌های خود عناوین متعددی از پیکارهای قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور کسب کرده، در آخرین سالی که از نظر شرایط سنی مجوز فعالیت در رده سنی جوانان را دارد، موفق به کسب مجوز حضور در مسابقات جهانی و آسیایی شد.

این کشتی‌گیر دو بار همراه با تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا نیز شده و اکنون در وزن 60 کیلوگرم عضو تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مسابقات 2018 قهرمانی جهان است، رقابت‌هایی که بار دیگر در قاره اروپا و این بار در کشور اسلوواکی به انجام می‌رسد.

نجاتی که امسال از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا موفق به کسب عنوان سوم و نشان برنز شد، همراه با دیگر اعضای تیم ملی کشتی اکنون در کشور اسلوواکی به سر می‌برد، در حالی که این پیکارها از روز بیست و هفتم شهریور ماه به انجام خواهد رسید.

علیرضا نجاتی در وزن 60 کیلوگرم امروز برای شناخت حریفان خود به روی باسکول خواهد رفت تا از فردا برای به دست آوردن دومین مدال جهانی خود و رسیدن به نخستین مدال طلای پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان برابر حریفان به روی تشک برود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار