با برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر تیراندازی بانوان، حریفان نماینده قم در این دوره مشخص شدند.
کد خبر: ۶۵۶۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰ 17 September 2018

به گزارش تابناک قم، بانوان قمی در سال‌های اخیر توانسته‌اند جایگاه قابل‌قبولی را در سطح کشور به‌دست آورند که سرآمد بازیکنان شاخص آنان سیده رؤیا صبح خیر و مینا روحیان هستند.

در فصل گذشته لیگ دسته نخست تیراندازی بانوان کشور، هیئت قم نتوانست علیرغم عملکرد قابل‌قبول راهی لیگ برتر شود و در همان زمان وعده حضور این تیم در لیگ برتر توسط مسئولان داده شد.

در شرایطی که یکی از تیم‌های فصل گذشته لیگ برتر بانوان از حضور در فصل جدید انصراف داد تیم هیئت قم جایگزین آن شد و در لیگ 97-98 تیراندازی بانوان قمی عازم لیگ برتر خواهند شد.

بر اساس قرعه‌کشی انجام‌شده تیم تیراندازی هیئت قم، با تیم‌های نیروی زمینی ارتش، مقاومت، پاس، هیئت قزوین، هیئت خراسان رضوی و هیئت همدان در یک گروه قرار گرفت که این تیم‌ها به صورت دوره‌ای برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

بانوان تیرانداز قمی از روز ششم مهرماه در سالن تیراندازی فدراسیون این رشته بر روی خط آتش خواهند رفت که میزبانی هفته نخست بر عهده هیئت قزوین خواهد بود.

تاکنون ترکیبی از تیم هیئت تیراندازی قم اعلام نشده اما به نظر می‌رسد همچون فصل گذشته با جوانان بومی و جویای نام راهی مسابقات شده تا بتوانند بازیکنان جدیدی را به سطح کشور معرفی کنند.

دیگر نماینده استان قم در لیگ برتر تیراندازی مردان کشور قرار دارد که در فصل گذشته با نام تیم نظام‌مهندسی ساختمان در مسابقات حاضر شد اما حضور این تیم در فصل جدید به علت مشکلات مالی در هاله‌ای از ابهام است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار