مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از آماده‌باش ناوگان اتوبوسرانی برای جابجایی عزاداران در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
کد خبر: ۶۵۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳ 17 September 2018

 به گزارش تابناک قم، حسین مؤمنی موحد با اشاره به آماده باش کامل ناوگان و نیروهای ستادی و اجرایی سازمان اتوبوسرانی در ایام تاسوعا و عاشورا برای جابجایی عزاداران حسینی، اظهار کرد: با توجه به اینکه در دهه اول محرم شاهد برپایی مراسمات عزاداری ویژه‌ای در شهر هستیم ناوگان سازمان خدمات ویژه به شهروندان ارائه می‌کنند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه تا پایان مراسمات عزاداری ناوگان اتوبوسرانی در محدوده حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران و برخی هیئات بزرگ شهر مشغول جابجایی عزاداران هستند، خاطرنشان کرد: در ایام تاسوعا و عاشورا نیز به صورت ویژه در ایستگاه‌هایی که مقرر شده خدمات رسانی به زائرین خواهد داشت.

مومنی موحد گفت: با توجه به محدودیت‌های ترافیکی در هسته مرکزی شهر ناوگان سازمان در ایستگاه‌های پیش بینی شده با نظارت بازرسین سازمان مستقر شده و شهروندان را به نقاط مختلف شهر جابجا می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 200 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس برای جابجایی عزاداران حسینی، افزود: با توجه به پیش بینی‌های لازم جهت کشیک تعدادی از ناوگان تا ساعت 24 در خطوط سرویس دهی و جابجایی همشهریان انجام می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار