رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم خبر داد
رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی شاهد کاهش دما در نقاط مختلف استان خواهیم بود.
کد خبر: ۶۵۶۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ 18 September 2018

به گزارش تابناک قم،محمدرضا قاضی امروز با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد است.

وی با بیان اینکه روز دوشنبه حداقل و حداکثر دمای قم 20 درجه و 41 درجه بود، ادامه داد : در این روز جهت وزش باد در قم شمال غربی و با حداکثر سرعت 35 کیلومتر بر ساعت بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی امروز جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. حداقل و حداکثر دما در قم 18 درجه و 38 درجه بوده و آب و هوای استان صاف، در بعد از ظهر افزایش ابر و در برخی از ساعات همراه با وزش باد است.

قاضی با بیان اینکه در روز چهارشنبه آسمان استان قم صاف است، گفت: در این روز از بعد از ظهر افزایش ابر و در پاره ای نقاط رگبار، رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید در استان را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز چهارشنبه جهت وزش باد در استان قم شمالی و با حداکثر سرعت 50 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان 17 درجه و 36 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 20 درجه و 40 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 29 کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی در این شهر بودیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته گرم ترین و سردترین نقطه استان به ترتیب منطقه جمکران با 40 درجه و منطقه کوه سفید با 20 درجه بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار