سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد:
سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم گفت: تاکنون تنها ۸ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان تیم سوهان محمد سیما پرداخته و این مسئله روی انگیزه بازیکنان تأثیر گذاشته است.
کد خبر: ۶۵۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ 18 September 2018

به گزارش تابناک قم،حسین صبوری با اشاره به آخرین وضعیت نماینده قم در لیگ برتر فوتسال کشور اظهار داشت: در هفته دهم لیگ برتر فوتسال کشور برابر اهورا بهبهان به پیروزی رسیدیم اما از عملکرد شاگردانم در این مسابقه رضایت نداریم.

سرمربی تیم فوتسال لیگ برتری سوهان محمد سیما گفت: علی‌رغم هشدارهایی که به بازیکنان داده بودیم در نیمه نخست نمایش بدی داشتیم اما نیمه دوم شرایط بهتر شد و توانستیم پیروز باشیم.

صبوری بیان کرد: به عنوان مربی انتظار بیشتری از بازیکنانم داشتم، به جز دو بازیکن سایر بازیکنان اصلاً خوب نبودند که امیدوارم در بازی‌های آینده با نمایش یک بازی قابل‌قبول سه امتیاز را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه در این تیم مشکلات مالی وجود دارد عنوان کرد: بسیاری از بازیکنان در فصل گذشته تنها 50 درصد قرارداد خود را از تیم گرفته‌اند و باقی‌مانده مطالبات هنوز محقق نشده است.

صبوری درباره وضعیت پرداخت قرارداد در فصل جدید عنوان کرد: تاکنون تنها 8 درصد از قرارداد تمام عوامل تیم پرداخت‌ شده که این مسئله روی انگیزه بازیکنان تأثیر دارد.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما تصریح کرد: اکثر بازیکنان ما کارمند و متأهل هستند اگر مبلغی به آن‌ها پرداخته نشود به تمام آن‌ها حق می‌دهم که نیم‌فصل ما را تنها بگذارند تاکنون هم با غیرت و بدون هیچ چشم‌داشتی بازی کرده‌اند.

وی در مورد آخرین وضعیت فنی تیم پیش از هفته یازدهم توضیح داد: با توجه به پیروزی هفته گذشته از نظر فنی در وضعیت خوبی به سر می‌بریم و خوشبختانه سعید قاسمی و محمدحسین کوهستانی از بند مصدومیت رها شده‌اند.

گفتنی است تیم فوتسال سوهان محمد سیما در چارچوب هفته یازدهم سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در اهواز به مصاف حفاری می‌رود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار