فرمانده نیروی انتظامی استان قم از افتتاح ۲ پایگاه آگاهی در قم خبر داد و گفت: پایگاه شماره یک آگاهی هفته آینده در منطقه پردیسان قم افتتاح و دومین پایگاه یک ماه و نیم بعد در داخل شهر راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۶۵۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲ 18 September 2018

به گزارش تابناک قم، سردار عبدالرضا آقاخانی ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای شهر قم که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی قم برگزار شد، با بیان جایگاه و اهمیت شهر قم اظهار داشت: قم به‌دلیل جایگاه خاصش از حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار بوده و این حساسیت نسبت به شهرهای دیگر بسیار بیشتر است.

وی افزود: مجموعه نیروی انتظامی بنا را بر این گذاشته که چند اولویت در قم برایش مهم‌تر باشد، اولویت نخست بحث آسایش و آرامش مردم بوده که این خود در ابعاد مختلف تعریف‌شده و برای تأمین آسایش مردم باید در برابر آسیب‌های اجتماعی و جرائمی که وجود دارد تلاش کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم مسئله ترافیک و راهوری شهر را مورداشاره قرار داد و گفت: مسائل ترافیکی قابل‌تفکیک از مسائل امنیتی نیست، در کنار طرح‌ها و برنامه‌هایی که وجود دارد باید توجه به نیروی انسانی این بخش شده و فرماندهی نیروی انتظامی کشور قول تزریق نیروی انسانی در بخش ترافیکی و راهوری شهر را داده است.

سردار آقاخانی با اشاره به بحث ناهنجاری‌های اجتماعی و ارتباط آن با دستگاه‌های دیگر ادامه داد: مردم باید مبارزه با مواد مخدر و کشف آن را در جامعه احساس کنند، همچنین آنچه امنیت استان را به هم می‌زند بحث خرده‌فروشان مواد مخدر است که باید آن را موردتوجه قرار داده و برخورد جدی شود.

وی با اشاره به مبحث توسعه رده‌های نیروی انتظامی گفت: شهرستان قم ستاد ندارد حتی یک صبحگاه و یا آماده‌باش نمی‌توان برای آن برگزار کرد، تا چند روز آینده در میدان شهید محلاتی ستاد شهرستان افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم از افتتاح دو پایگاه آگاهی در قم خبر داد و گفت: پایگاه شماره یک آگاهی هفته آینده در منطقه پردیسان قم افتتاح و دومین پایگاه یک ماه و نیم بعد در داخل شهر راه‌اندازی می‌شود.

سردار آقاخانی با تأکید بر ارتباط نیروی انتظامی با 26 دستگاه اجرایی استان بیان کرد: یکی از این پتانسیل‌ها شورا است و باید در راستای هم‌افزایی و همکاری بیشتر تلاش شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار