مدیر مسجد مقام و مراسم مسجد مقدس جمکران گفت: متنی از ناحیه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) به اسم ناحیه مقدسه وارد شده که امسال همنوا با امام زمان (عج) در خانه آن حضرت عزاداری روز عاشورا و قرائت این زیارت عرفانی و ناب اقامه می‌شود.
کد خبر: ۶۵۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ 18 September 2018

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران خانه امام زمان (عج) است، اظهار کرد: عاشقان و منتظران حضرت حجت در عصر غیبت خود را به این مکان مقدس می‌رسانند تا به فرمایش آن حضرت که به این مکان رغبت کنید و آن را عزیز شمارید جامه عمل بپوشانند.

وی ادامه داد: در طول سال برنامه‌ها و مراسم مختلفی در این مکان معنوی برگزار می‌شود که مردم در آن حضور پیدا می‌کنند و یکی از مواقعی که خوب است مردم به این مکان مقدس مشرف شوند ایام عزاداری سید الشهدا (ع) به ویژه روز1 عاشورا است.

مدیر مسجد مقام و مراسم مسجد مقدس جمکران افزود: متنی از ناحیه حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) به اسم ناحیه مقدسه وارد شده که امسال همنوا با امام زمان(علیه السلام) در خانه آن حضرت عزاداری روز عاشورا و قرائت این زیارت عرفانی و ناب اقامه می‌شود.

حسین آبادی خاطرنشان کرد: مراسم قرائت زیارت ناحیه مقدسه روز پنج شنبه از ساعت ۱۷:۳۰ با نوای گرم مداح اهل بیت حاج سید علی حسین نژاد در شبستان امام علی(علیه السلام) برگزار می‌شود.

 
 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار