شهردار منطقه 6 قم خبر داد
شهردار منطقه 6 قم گفت: 30 هزار لیتر آب شیرین و 200 قالب یخ نیز تامین شده تا بتوانیم پذیرایی مطلوبی از عزاداران حسینی در ایام تاسوعا و عاشورا داشته باشیم.
کد خبر: ۶۵۷۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰ 18 September 2018

 

به گزارش تابناک قم، علی حاتمی فرد با اشاره به استقرار ستاد منطقه 6 در روزهای تاسوعا و عاشورا در بقعه امامزاده سیدمعصوم اظهار کرد: در این ستاد غرفه فرهنگی، دفاع مقدس، ایستگاه نقاشی عاشورایی، ایستگاه شارژ تلفن همراه و استراحت‌گاه خواهران با همکاری سازمان فرهنگی و بسیج ناحیه مقاومت امام رضا مستقر شده و خدمات رسانی به عزاداران حسینی صورت خواهد گرفت.

وی پیش‌بینی تمهیدات لازم برای تامین آب شرب و وضو در این ایام را مورد توجه قرار داد و افزود: 25 مجوز ایستگاه صلواتی در منطقه صادر شده و برای تامین نظافت شهری نیز 100 کارتن پلاست و 500 کیلو کیسه زباله بین ایستگاه‌های صلواتی توزیع شده است.

شهردار منطقه 6 قم از آماده باش 120 نیروی پاکبان، سه دستگاه واترجت برای تنظیف ذبح دام سبک و سنگین و 100 کیسه برای جمع آوری خون‌آبه خبر داد و افزود: سه تانکر آب پشتیبانی برای شستشو نیز در محدوده امامزاده مستقر خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه برای هر ایستگاه صلواتی هم یک مخزن فان برای جمع‌آوری زباله پیش‌بینی شده است گفت: 30 هزار لیتر آب شیرین و 200 قالب یخ نیز تامین شده تا بتوانیم پذیرایی مطلوبی از عزاداران حسینی داشته باشیم.

حاتمی‌فرد هماهنگی و آماده سازی برای نماز ظهر عاشورا و توزیع مهر و سجاده را مورد توجه قرار داد و افزود: دو دستگاه خودرو جمع‌آوری برای پسماند خشک و سه دستگاه هم برای پسماند تر در این روزها گشت‌زنی در محدوده ایستگاه‌های صلواتی خواهند داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار