رئیس پلیس راه قم:
رئیس پلیس راه قم گفت: ترافیک در تمام محورهای اصلی مواصلاتی این استان، سنگین و پر حجم و در محورهای فرعی، نیمه سنگین و روان است.
کد خبر: ۶۵۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۲ 22 September 2018

 

به گزارش تابناک قم، سرهنگ مختار پناهی با بیان این که با توجه به روزهای پایان تعطیلات تابستان و تعطیلات روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) شاهد موج بازگشت مسافران هستیم اظهار داشت: تمام ورودی های استان از جمله محورهای کاشان - قم، اراک - قم، آزادراه قم - تهران، جاده قدیم قم - تهران و کمربندی امام علی(ع) به سمت تقاطع 72 تن، ترافیک سنگین و پر حجم است.

وی ادامه داد: در محور قم - گرمسار و همچنین محورهای فرعی درون استانی از جمله قم - کهک و قم - جعفریه، ترافیک نیمه سنگین و روان است.

وی با اشاره به این که پیش بینی می شود این ترافیک تا ساعاتی از شب نیز ادامه داشته باشد، اظهار داشت: توصیه ما به رانندگان این است که از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز، فاصله طولی را رعایت و از حرکت در شانه های سمت راست جاده پرهیز کنند.

پناهی اضافه کرد: در ساعت های منتهی به عصر امروز با پر حجم شدن ترافیک محورهای مواصلاتی، چندین تصادف خسارتی در محورهای منتهی به استان رخ داده که به علت توجه نداشتن به جلو و رعایت نکردن فاصله طولی بوده است.

استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آن ها می توان به آزاد راه قم - تهران، جاده قدیم قم - تهران، جاده قدیم قم - کاشان، آزاد راه قم - کاشان، آزادراه قم - گرمسار و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک اشاره کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار