مربی تیم کاتای استان قم از حضور ۶ کاراته کای قمی در جمع برترین‌های کاراته وان ایران خبر داد.
کد خبر: ۶۵۸۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۴ 24 September 2018

به گزارش تابناک قم|، علی سلطانی اظهار داشت: رنکینگ جدید کاراته وان ایران برای تعیین برترین‌های ایران در رده‌های سنی و بخش‌های مختلف اعلام شد و ۶ کاراته کای قمی در جمع ۱۰ نفر برتر کشور در تخصص و وزن خود قرار گرفتند.

وی افزود: این رنکینگ توسط سازمان لیگ کاراته در دو بخش پسران و دختران تدوین شده و پس از برگزاری مرحله دوم کاراته وان کشور در اردبیل به مرحله اجرا درآمده که یک دختر کاراته کای قمی و ۵ پسر کاراته کا در جمع برترین‌ها ایستاده‌اند.

مربی تیم کاتای استان قم گفت: بر این اساس و در کاتای انفرادی جوانان پسر، سید مجید وکیلی در جایگاه دوم رنکینگ کاراته وان کشور قرار گرفته است و در بخش دختران نیز در همین رده سنی، هدیه سادات موسوی از قم در رده چهارم ایستاده است.

سلطانی بیان داشت: در بخش کومیته رده سنی جوانان پسر در وزن ۵۵- کیلوگرم سروش اربابی از قم در رده نهم قرار گرفته است و در کومیته جوانان وزن ۶۱- کیلوگرم حسین خدری در جایگاه چهارم رنکینگ کاراته وان ایران قرار دارد.

وی عنوان کرد: در رنکینگ کومیته جوانان وزن ۷۶+کیلوگرم سینا عبدالحسینی در جای پنجم حضور دارد و امیر حسین گلبهار از قم نیز نفر دهم رنکینگ کومیته وزن ۷۶+ کیلوگرم جوانان است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار