مدیرکل امور تحصیل جامعه المصطفی گفت: سال تحصیلی جدید جامعه المصطفی چهارشنبه هفته جاری با سخنرانی آیت‌الله سبحانی رسماً آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۵۹۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲ 24 September 2018

به گزارش تابناک قم، حمیدرضا قلی‌زاده ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات جامعه المصطفی برگزار شد، اظهار داشت: شعار آموزش اثر‌بخش عنوان شعار امسال جامعه المصطفی تعیین‌شده است.

وی با اشاره به زمان آغاز سال تحصیلی جدید جامعه المصطفی افزود: سال تحصیلی جدید جامعه المصطفی ساعت 9 و 30 دقیقه چهارشنبه هفته جاری با سخنرانی آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید و آیت‌الله علیرضا اعرافی رئیس حوزه‌های علمیه سراسر کشور در سالن قدس مجتمع امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

مدیرکل امور تحصیل جامعه المصطفی با تأکید بر تجلیل و تقدیر از برخی نخبگان علمی و اخلاقی جامعه المصطفی گفت: از 30 نفر از نخبگان و طلاب جامعه المصطفی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.

قلی زاده ادامه داد: در مراسم افتتاح آغاز سال تحصیلی جدید جامعه المصطفی مدیران داخل و خارج این مرکز، مدیران حوزه‌های علمیه و برخی از روسای دانشگاه‌های کشور حضور خواهند داشت.

وی با تأکید بر رونمایی از برخی آثار جامعه المصطفی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید تصریح کرد: نمایشگاهی در حاشیه این مراسم برای رونمایی از 500 عنوان انتشارات و منشورات المصطفی برپا می‌شود.

مدیرکل امور تحصیل جامعه المصطفی ادامه داد: در حال حاضر از 110 کشور مختلف دنیا دانشجو در المصطفی مشغول تحصیل بوده که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مدیریت عاطفی، بینشی و عقیدتی بسیار قدرتمندی بین آن‌ها ایجاد شده و هر کدام از آن‌ها در مناطق هدف دارای نفوذ و قدرت اثرگذاری بالایی هستند.

قلی زاده با اشاره به دانشجویان دارای کد تحصیلی دانشگاه جامعه المصطفی تأکید کرد: تاکنون بیش از 50 هزار طلبه در دوره‌های مختلف کوتاه‌مدت و بلندمدت جامعه المصطفی کد تحصیلی دریافت کرده‌اند، بیش از 99 درصد از فارغ‌التحصیلان جامعه المصطفی در دوره‌های بلندمدت مشغول تحصیل بوده‌اند.

وی با بیان تعداد قابل‌توجه دانشجویان و طلاب فارغ‌التحصیل شده از جامعه المصطفی ادامه داد: تاکنون بالغ‌بر 50 هزار طلبه و دانشجو در داخل و خارج از ایران از مراکز جامعه المصطفی فارغ‌التحصیل شده‌اند.

مدیرکل امور تحصیل جامعه المصطفی عنوان کرد: از امتیازهای مهم المصطفی برگزاری دوره‌های زبانی و معارفی یک‌ساله برای طلاب و دانشجویان خارجی بوده که گنجینه بزرگی برای نشر و گسترش زبان فارسی به وجود آورده که نمونه آن در سایر مراکز بین‌المللی داخلی مشاهده نمی‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار