رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری و انهدام باند سارقان سابقه‌دار مغازه و اعتراف متهمان به ۱۸ فقره سرقت در قم خبر داد.
کد خبر: ۶۵۹۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳ 24 September 2018

به گزارش تابناک قم، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد کرمی در بیان جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در قم توسط سرنشینان یک دستگاه وانت پیکان و یک دستگاه پراید 111، موضوع در دستور کار مأموران آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با انجام اقدامات لازم، محل اختفای متهمان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان طی عملیات پلیسی 3 نفر در این رابطه توسط واحدهای گشتی کلانتری 11، 16، 14 دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: سپس با انتقال این افراد به پلیس آگاهی استان و مواجه با مدارک به‌دست‌آمده به 18 فقره سرقت از مغازه‌ها اعتراف کردند.

کرمی با اشاره به دستگیری 3 نفر مالخر در این رابطه، افزود: در نهایت متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

اعتراف سارقان داخل خودرو به 40 فقره سرقت در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش مأموران استان، 2 سارق داخل خودرو دستگیر و به 40 فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ صیاد درویشی نیز در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی استان قرار گرفت.

به گفته وی، تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه متهم و همدستش حین پرسه زنی در سطح شهر شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به اعتراف این افراد به 40 فقره سرقت داخل خودرو، گفت: در نهایت متهمان پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضائی شدند.

درویشی در خاتمه با توصیه به شهروندان، خواست: خودروی‌شان را به تجهیزات بازدارنده و وسایل ایمنی تجهیز کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار