رئيس هیأت تكواندو استان قم خبر داد
رئيس هیأت تكواندو استان قم از اعزام پومسه‌روهاي قم به رقابت‌هاي قهرماني كشور و آمادگي آنها براي كسب مدال‌ خبر داد.
کد خبر: ۶۵۹۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴ 24 September 2018

 

به گزارش تابناک قم،محمد جمشیدی اظهار کرد: پومسه رشته‌ای است که برای تکواندو قم عنوان آسیایی و سهمیه مسابقات جهانی کسب کرده و در قم با توجه به برخورداری از مربیان با دانش و ورزشکاران نخبه، از شرایط خوبی برای پیشرفت برخوردار است.

وی ادامه داد: در کنار تکواندوکارانی که در بخش مبارزه یا کیوروگی به نمایندگی از هیأت تکواندو استان قم در تمام مسابقات کشوری به میدان می‌روند، ورزشکاران پومسه نیز هر ساله در لیگ و مسابقات قهرمانی پومسه ایران حضور یافته و عناوین قابل توجهی کسب می‌کنند.

رئیس هیأت تکواندو استان قم افزود: این اتفاق همین امسال نیز رخ داد و حالا بهترین‌های پومسه قم آماده حضور به مسابقات قهرمانی کشور هستند، رقابت‌هایی که از سومین روز مهر ماه به مدت چهار روز و به میزبانی هیات تکواندو استان همدان در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی این شهر به انجام می‌رسد.

وی یاد آور شد: فدراسیون تکواندو امسال سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور را در بخش زنان با حضور 341 پومسه‌رو از 28 استان برگزار می‌کند، ضمن اینکه پیکارهای پومسه مردان ایران نیز با حضور 383 پومسه‌رو از 27 استان به انجام می‌رسد.

جمشیدی با بیان اینکه تیم قم متشکل از مربیان مجرّب و پومسه‌روهای آماده در این دوره از مسابقات حضور می‌یابد، بیان کرد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات برای کسب عناوین برتر دو بخش انفرادی و تیمی رقابت می‌کنند، در حالی که رقابت‌های انفرادی در 9 گروه سنی برگزار می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه مسابقات ورود به اردوی تیم ‌ملی پومسه زنان نیز همزمان با رقابت‌های قهرمانی کشور به انجام می‌رسد، اظهار کرد: پومسه‌روهای شرکت کننده در این بخش نیز به جز رده سنی کمتر از 12 سال در دیگر گروه‌های سنی برای سهمیه تیم ملی رقابت خواهند کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار