در هفته سوم نيم‌فصل رقم خورد
نماينده فوتبال استان قم در سومين مسابقه خود از ليگ برتر جوانان باشگاه‌هاي كشور برابر قعرنشين اين رقابت‌ها نتيجه‌اي بهتر از تساوي كسب نكرد.
کد خبر: ۶۵۹۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۷ 25 September 2018

به گزارش تابناک قم، تیم فوتبال صبای قم بعد از تجربه یک باخت در هفته نخست فصل 98 – 1397 لیگ برتر جوانان فوتبال ایران و چشیدن طعم شیرین نخستین پیروزی خود در هفته دوم، برابر تیم قعرنشین این مسابقات در هفته سوم متوقف شد.

شاگردان داوود عاصم‌آبادی در تیم فوتبال جوانان صبای قم این هفته طبق برنامه سازمان لیگ در خانه تیم ستارگان گرگان به میدان رفتند و در طول 90 دقیقه هر چه زدند به در بسته خورد تا با تساوی بدون گل و تقسیم امتیازها به کار خود در مقابل آخرین تیم جدول پایان بدهند.

صبای قم در هفته نخست بازی‌ها در میهمانی تیم نفت اهواز با نتیجه عجیب سه بر صفر تن به شکست داد اما در دومین مسابقه خود در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با یک گل از سد تیم رده چهارمی شاهین شهرداری بوشهر عبور کرده بود تا با یک امتیاز جدال با ستارگان گرگان، مجموعا از سه مسابقه چهار امتیازی شود.

اما تیم ستارگان گرگان از دو مسابقه قبل خود با یک گل زده و سه گل خورده، دو باخت متوالی در کارنامه داشت و تساوی این تیم در مقابل قهرمان فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران یعنی صبای قم، منجر به کسب نخستین امتیاز آنها در این فصل لیگ برتر شد.

امسال تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، نفت اهواز، البدر بندر کنگ، شاهین شهرداری بوشهر، گل‌گهر سیرجان، مس کرمان، ذوب‌آهن اصفهان، تراکتورسازی تبریز، فولاد خوزستان، ملوان بندر انزلی و ستارگان گرگان حریفان تیم جوانان صبای قم در فصل 98 – 1397 لیگ برتر فوتبال ایران به شمار می‌روند، در حالی که صبا با قهرمانی فصل قبل لیگ دسته اول جوانان برای نخستین‌بار حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار