در هفته يازدهم ليگ برتر انجام مي‌شود
تيم فوتسال سوهان‌ محمدسيما قم در ديداري از هفته يازدهم مسابقات ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور به مصاف حفاري اهواز مي‌رود.
کد خبر: ۶۵۹۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸ 25 September 2018

 

به گزارش تابناک قم، دیدارهای هفته یازدهم از نیم‌فصل نخست مسابقات بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روزهای پایانی هفته جاری برگزار می‌شود و 14 تیم لیگ برتری در هفت مسابقه حساس و تعیین کننده مقابل یکدیگر به میدان خواهند رفت.

قمی‌های علاقمند به فوتسال این هفته به صورت ویژه پیگیر مسابقه تیم سوهان محمدسیما قم با حفاری اهواز هستند، مسابقه‌ای که طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران از ساعت 17 عصر روز جمعه ششم مهر ماه در سالن اختصاصی تیم حفاری به انجام می‌رسد.

این بازی برای تیم فوتسال سوهان محمدسیما قم از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است زیرا نماینده قم برای بقا در جمع تیم‌های بالای جدول و گزینه‌های قهرمانی بیستمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های کشور به سه امتیاز مسابقه نیاز مبرم دارد، ضمن اینکه باید خاطرات بد دو بازی خارج از خانه اخیر را به فراموشی بسپارد.

فوتسالیست‌های تیم سوهان محمدسیما قم در دو دیدار خارج از خانه اخیر خود نتایج بسیار بدی در مقابل تیم‌های مس سونگون ورزقان و شهروند ساری کسب کرده‌اند، زیرا باخت هفت بر دو در میهمانی تیم مس و شکست هفت بر یک در مصاف با تیم شهروند دو باخت عجیب و قریب در کارنامه این تیم به ثبت رسانده است.

تیم سوهان محمدسیما قم در دو بازی خانگی اخیر خود امتیازات از دست رفته در میهمانی رقبا را با شکست دادن تیم‌های لبنیات ارژن فارس و اهورا بهبهان جبران کرده‌اند اما حسین صبوری و شاگردانش به خوبی می‌دانند که سه گانه شدن باخت‌های خارج از خانه، این تیم را به بحران خواهد برد، به ویژه اینکه اهوازی‌ها نیز در خانه خود شدیدا به دنبال سه امتیاز هستند تا از نماینده قم عقب نیافتند و بین مدعیان بالای جدول جایگاه خود را ارتقاء بدهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار