معاون سیاسی امنیتی استاندار قم خواستار شد
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به درپیش بودن اربعین حسینی گفت: در این ایام باید همواره از نظر مسائل بهداشتی و درمانی آماده باشیم، چرا که شاهد حضور زائران داخلی و خارجی در قم هستیم و باید با تمام توان در زمینه امنیت غذایی و بهداشتی کوشید.
کد خبر: ۶۵۹۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶ 25 September 2018

به گزارش تابناک قم، هاشمی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان قم اظهار کرد: با اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده، شاهد کاهش چشمگیر انتقال بیماری ها از دام به انسان هستیم اما نیاز است که اقدامات و برنامه ریزی ها همواره ادامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: استان قم در معرض تهدیدهایی از نظر مسائل بهداشتی است و باید همواره مراقبت ها در این زمینه انجام شده و دامپزشکی استان نیز اقدام به ارائه آموزش کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تاکید بر لزوم فراهم کردن امنیت برای سرمایه گذاری در استان گفت: یکی از مباحث مهم در امنیت، امنیت غذایی است که اگر این امنیت همانند همیشه حفظ شود، شاهد سرمایه گذاری های بیشتر در این حوزه خواهیم بود.

هاشمی گفت: کمیته ای برای پیشگیری، آموزش و مقابله با بیماری های حیات وحش و دام و انتقال بیماری از دام به انسان تشکیل و دستگاه ها وظایف خود را در این راستا به نحو مطلوب انجام دهند.

معاون استاندار قم با اشاره به بیماری التور گفت: امنیت و سلامت غذایی و بهداشتی امر مهمی است که خوشبختانه با عنایت خداوند و تلاش های صورت گرفته در تاسوعا و عاشورای حسینی شاهد عدم مشکل در این راستا بودیم.

هاشمی با تشکر از اورژانس 115 و هلال احمر استان قم گفت: این دو مجموعه و همچنین مجموعه بیمارستانی و درمانی استان قم در ایام تاسوعا و عاشورا با نهایت دقت و تلاش در خدمات رسانی به مردم تلاش کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی به اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: در این ایام باید همواره از نظر مسائل بهداشتی و درمانی آماده باشیم، چرا که شاهد حضور زائران داخلی و خارجی در قم هستیم و باید با تمام توان در زمینه امنیت غذایی و بهداشتی کوشید.

معاون استاندار قم همچنین به بازگشایی مدارس و دانشگاه ها اشاره کرد و بر نظارت بهداشتی هر چه بیشتر بر مراکز آموزشی و سلف های غذا تاکید کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار