رئیس اتحادیه خرازان استان قم دغدغه اصلی عرضه‌کنندگان نوشت‌افزارها را پرداختن به مشاغل فصلی و از پی آن ورود افراد غیر مرتبط به این حوزه دانست.
کد خبر: ۶۵۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۰ 26 September 2018

 

به گزارش تابناک قم، مجید فاطمی مجد با اشاره به وضعیت نوشت‌افزارها و نحوه توزیع آن توسط افراد غیرمرتبط اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی و وضعیت افزایش قیمت‌ها، لوازم‌التحریر و نوشت‌افزارها نیز به‌تبع با افزایش روبه‌رو بوده و همزمان با برپایی نمایشگاه‌ها و شروع مشاغل فصلی و در پی آن ورود افراد غیر‌مرتبط، عرضه نوشت‌افزارها تحت تأثیر قرارگرفته است.

رئیس اتحادیه خرازان استان قم این اتفاقات را دغدغه و مشکل اصلی عرضه‌کنندگان لوازم‌التحریر دانست و تصریح کرد: ورود افراد غیر مرتبط به این حوزه و تبلیغات بی‌شمار آن‌ها برای برپایی نمایشگاه‌هایی باقیمت‌های مناسب و توزیع کالای ایرانی و اسلامی که در حقیقت قیمت این اقلام نسبت به فروشگاه‌های عرضه لوازم‌التحریر بسیار بالاتر هم بوده، مشکل‌ساز شده است.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه عرضه نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر خاطرنشان کرد: در 27 شهریورماه امسال به‌مدت 6 روز متوالی نمایشگاهی به‌صورت سرا سری برای عرضه مطلوب اقلام موردنیاز خانوارها، با تشکیل انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان برپا شد که در این نمایشگاه نوشت‌افزارهایی باقیمت مناسب و کیفیتی مطلوب ارائه و توزیع شد.

فاطمی مجد تأمین 80 درصد از نوشت‌افزارهای موردنیاز خانوارهای قمی را به دلیل مجاورت با استان تهران از این استان دانست و افزود: در این میان برای مراقبت از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و ملاحظات شرعی و اخلاقی نسبت به فروش و توزیع این اقلام جلساتی ویژه عرضه‌کنندگان لوازم‌التحریر و نوشت‌افزارها به‌طور مداوم برگزارشده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار