رییس سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان:
وی گفت: این اعتبار برای واحدهای تولیدی در بخش های مختلف صنعت ، کشاورزی، اصناف تولیدی و میراث فرهنگی و گردشگری پرداخت می شود و با شرایطی که مشخص شده پرداخت آسان تر انجام می شود.
کد خبر: ۶۵۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ 26 September 2018

نورالله حسن زاده در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اعلام این خبر گفت: سهم استان خوزستان در قالب طرح تامین مالی بنگاههای اقتصادی کوچک و متوسط (طرح رونق تولید) از 440 میلیارد تومان به 600 میلیارد تومان در سال 97 افزایش داشته که شاهد رشد 37 درصدی این تسهیلات در این خصوص هستیم .

به گزارش"تابناک" وی در این جلسه که با محوریت تعیین سهم بخش های مختلف (صنعت، کشاورزی، اصناف تولیدی و میراث فرهنگی و گردشگری و بانکها به تفکیک خصوصی و دولتی) برگزار شد افزود : با توجه به اینکه دستورالعمل رونق تولید در سال 97 نسبت به دستورالعمل های مشابه سالهای قبل از مفاد روان تری برخوردار است واحدهای صنعتی راحتتر می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند .

حسن زاده خاطر نشان کرد: با عنایت به تقسیم بندی که امسال در خصوص منابع از سوی استانداری خوزستان ابلاغ خواهد شد امیدواریم با تلاش کلیه دستگاههای اجرایی و بانک ها نتایج بهتری برای بخش صنعت در استان شاهد باشیم .

وی با بیان اینکه سال گذشته در بخش صنعت، بانک تجارت با پرداخت 428195 میلیون ریال بالاترین آمار را از لحاظ پرداخت تسهیلات داشته است، تصریح کرد: بعد از بانک تجارت بانک صنعت و معدن با پرداخت 408820 میلیون ریال به تعداد 25 واحد صنعتی در رتبه دوم پرداخت از محل این منابع اعتباری قرار دارد .

در پایان این جلسه مقرر شد سهمیه بندی اولیه تسهیلات ابلاغی به بانک ها اعلام و در صورت نیاز در بازه زمانی مناسب با هدف دسترسی به حداکثر نتیجه مطلوب مورد بازنگری قرار گیرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار