میزبانی از مقاومت البرز در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال؛
تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی از مقاومت البرز میزبانی می‌کند که بخش خصوصی برخلاف دستگاه های دولتی، به وعده های خود در مورد حمایت از این تیم لیگ برتری عمل نکرد که روند موجود در عدم نتیجه گیری تیم بی تاثیر نیست.
کد خبر: ۶۶۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ 02 October 2018

به گزارش تابناک قم، هفته دوازدهم و ماقبل پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پنج شنبه ۱۲ مهر برگزار می‌شود و یکی از ۷ مسابقه این هفته به میزبانی قم برگزار خواهد شد.

تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم، یک هفته پس از شکست سنگین در اهواز برابر حفاری خوزستان، روز پنج‌شنبه در قم پذیرای تیم مقاومت البرز است و این فرصت را دارد تا با یک برد شیرین و دلچسب، خاطره بد بازی گذشته در خوزستان را از اذهان دوست دارانش بزداید.

تیم سوهان محمد سیما که در میانه جدول لیگ برتر فوتسال قرار گرفته علاوه بر مسابقه این هفته برابر مقاومت البرز یک بازی خارج از خانه در هفته پایانی نیم فصل برابر تیم پارسیان شهر قدس را نیز در برنامه دارد و می‌خواهد با کسب ۶ امتیاز این ۲ بازی خود را به جمع تیم‌های بالای جدول برساند.

عدم حمایت بخش خصوصی از تیم فوتسال محمد سیمای قم

بازی در قم و در برابر دیدگان تماشاگران قمی همواره برای تیم‌های میهمان در لیگ فوتسال یک تجربه دشوار بوده است اما نباید فراموش کنیم که تیم مقاومت البرز از جمله تیم‌هایی است که اغلب در قم، عملکرد خوبی دارد و بارها سبب آزار تیم‌های قمی شده است.

این شرایط نشان می‌دهد تیم سوهان محمد سیما در دیدار روز پنج شنبه از پیش، برنده نیست و شاگردان حسین صبوری باید بدون توجه به شکست هفته گذشته و با نهایت تمرکز و دست کم نگرفتن حریف کرجی، مقاومت البرز را حریفی سرسخت بشمارند و این تیم را با فشار مواجه کنند.

بخش خصوصی از تیم فوتسال محمد سیمای قم حمایت نکرد

مدیرعامل تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم گفت: متاسفانه بخش خصوصی برخلاف دستگاه های دولتی، به وعده های خود در مورد حمایت از این تیم لیگ برتری عمل نکرد که روند موجود در عدم نتیجه گیری تیم بی تاثیر نیست.

رسول قلی زاده خاطرنشان کرد: اگر بخش خصوصی به وعده هایی که ابتدای فصل به تیم سوهان محمد سیمای قم داده بود، عمل می کرد ما بازیکنان بیشتری را به کار گرفته و شاهد شکست سنگین تیم مقابل حفاری اهواز و یا شهروند ساری نبودیم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد کادر فنی تیم گفت: کادر فنی تیم در سال جاری تغییر نخواهد کرد و اعضای هیات مدیره و مسئولان باشگاه از آنان حمایت می کنند، با وجود مشکلات مالی به بهترین وضع ممکن، تیم مدیریت شد.

قلی زاده گفت: به مردم قم وعده خواهم داد که نیم فصل را با جایگاه بهتری درجدول به پایان خواهیم برد، تیم ما با وجود بضاعت مالی ضعیف، از تیم های خوب لیگ برتر می باشد.

وی ادامه داد: وقتی این تیم در اصفهان با تیم گیتی پسند تساوی می کند نشانگر آن است که دریافت هفت گل از تیم حفاری اهواز و یا شهروند ساری، اتفاقی است و می تواند در ادامه این شکست ها را جبران کند.

قلی زاده همچنین گفت: هفته گذشته نبود ناصر اطمینان و محمد دهقان باعث شکست تیم مقابل حفاری اهواز شد ولی در هفته جاری مقابل مقاومت کرج جبران خواهیم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار