آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید: در صدا و سیما اتاقی برای کنترل سخنران و مقاله ها راه اندازی شود تا گوینده هر سخنی را از طریق این تریبون عمومی نگوید.در صدا و سیما باید دقت شود تا هر سخنی از تریبون ملی منتشر نشود که فردا برای نظام و رهبری دردسر شود.تریبون صداوسیما باید مرکز نشر معارف دینی باشد.
کد خبر: ۶۶۳۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۳ 05 October 2018

 

به گزارش تابناک قم، آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی در دیدار مدیرکل مرکز پژوهش‌های اسلامی صداوسیما با بیان اینکه صداوسیما یک دانشگاه بزرگ اسلامی است، بیان کرد: باید فعالیت های صداوسیما بر اساس ارزش ها و معارف دینی بوده و اگر صداوسیما در مسیر صحیح حرکت کند، دیگر فعالیت ها نیز در همین مسیر دنبال خواهد شد.

وی با بیان اینکه نباید هیچ نقطه ضعفی در عملکرد صداوسیما وجود داشته باشد، بیان کرد: باید نسبت به رفتار و مبانی اخلاقی دقت لازم صورت گرفته و کاری نشود که دشمنان از آن خوشحال شوند.

این مرجع تقلید تاکید کرد: صداوسیما می تواند نسبت به ترویج هرچه بیشتر ارزش های دینی اهتمام داشته باشند و مسؤولان رسانه ملی باید مراقب باشند که مبادا سخنی از تریبون این رسانه منتشر شود که برای نظام هزینه به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه نسبت به انعکاس سخنرانی ها در صداوسیما ضروری است که ضوابط و قوانین مشخصی تدوین شود، خاطرنشان کرد: اگر چنین امری محقق شود مطالب منعکس شده از تریبون صداوسیما قاعده مند خواهد شد.

آیت الله علوی گرگانی به راه اندازی رادیو اربعین اشاره کرد و گفت: نقش این مرکز در اطلاع رسانی به زائران امام حسین(ع) بسیار با اهمیت است و باید همه تلاش کنند تا این رادیو بتواند در مسیر دین و ارزش های دینی گام بگذارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار