در هفته پاياني مرحله گروهي صورت مي‌گيرد
كشتي‌گيران تيم شهداي مدافع حرم قم به مرحله نهايي رقابت‌هاي فصل جاري ليگ برتر كشتي فرنگي باشگاه‌هاي كشور صعود كردند.
کد خبر: ۶۶۳۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰ 05 October 2018

به گزارش تابناک قم، در حالی که مسابقات فصل 1397 لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های ایران با حضور 6 تیم قرعه‌کشی شد، تیم‌ها در دو گروه سه تیمی به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت به رقابت پرداختند تا صعود کننده‌ها به مرحله نهایی مشخص شوند.

اما با شروع رقابت‌های مرحله گروهی، یکی از تیم‌های گروه نخست لیگ برتر کشتی فرنگی یعنی تیم آنزان پاس ایذه از حضور در مسابقات انصراف داد تا فقط دو تیم دیگر حاضر در این گروه یعنی بیمه رازی اردبیل و شهدای مدافع حرم قم به شکل رفت و برگشت به رقابت بپردازند.

بدین‌ترتیب دو مسابقه تیم‌های شهدای مدافع حرم قم و بیمه رازی اردبیل به ترتیب در اردبیل و قم برگزار شد و این تیم پرمهره و مدعی بیمه رازی بود که توانست نماینده قم را شکست داده و با کسب 113 امتیاز صدرنشینی گروه را برای حضور در مرحله نهایی از آن خود کند.

در جدول رده‌بندی گروه نخست لیگ برتر کشتی فرنگی، تیم بیمه رازی اردبیل با هشت امتیاز تیمی، 129 امتیاز فنی و 113 امتیاز مثبت به عنوان صدرنشین صعود کرد و تیم شهدای مدافع حرم قم به عنوان تیم دوم این گروه مجوز صعود به مرحله پایانی را به دست آورد.

این در حالی است که بازی‌های گروه دوم لیگ برتر کشتی فرنگی کشور با حضور سه تیم برگزار شد و تیم سینا صنعت ایذه یکی از مدعیان چند سال اخیر قهرمانی در لیگ برتر و جام باشگاه‌های جهان صدرنشینی خود را پیش از هفته پایانی قطعی کرده و جدال برای کسب مجوز صعود به عنوان تیم دوم بین تیم‌های رعد پدافند البرز و شهرداری مشهد ادامه دارد و در هفته پایانی روز پانزدهم مهر ماه یکی از این دو تیم صعود می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار