آیت الله سعیدی:
امام جمعه قم گفت: بسیجیان و ملت ایران نه تنها در برابر آمریکا زانو نخواهند زد، بلکه پای متجاوزین را خواهند شکست.
کد خبر: ۶۶۳۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ 05 October 2018

به گزارش تابناک قم، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در ورزشگاه آزادی و در جمع بسیجیان، گفت: حضرت آیت الله خامنه‌ای در این مراسم از اربعین سخن گفتند و ان شالله امسال نیز شاهد برپایی باشکوه مراسم پیاده‌روی اربعین سیدالشهدا(ع) خواهیم بود.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند جوانان نوک پیکان حرکت عظیم علمی هستند و پیران مجرب هم اگر خسته نباشند می‌توانند جوانان را همراهی کنند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در ادامه گفت: بسیجیان در تابستان دو رزمایش را برگزار کردند که تکمیل پروژه‌های مختلف از جمله خدمات بسیجیان بوده است که بنا بر آمار ۶۰ درصد هزینه آن از خیرین و مردم تأمین کرده‌اند.

جوانان راه حل مشکلات هستند

وی اظهار داشت: ادامه خدمات در جهاد سازندگی و مبارزه با تروریست‌ها در شرایط فعلی و سال‌های دفاع مقدس و جهاد فرهنگی و علمی از جمله اقدامات مهم جوانان برای کشور بوده است و ایشان تأکید کردند جوانان راه حل مشکلات هستند.

آیت الله سعیدی افزود: رهبر معظم انقلاب روشنفکران غرب گرا که به دنبال ارتباط با بیگانگان هستند را خیانت‌کار دانستند و فرمودند عده‌ای به دنبال القای این تفکر هستند که هیچ راه حلی جر تسلیم برابر دشمن نیست و باید گفت که هیچ بن بستی در کشور وجود ندارد و کسانی که این فکر را ترویج می‌کنند در حال خیانت هستند.

وی تصریح کرد: بسیجیان و ملت ایران نه تنها در برابر آمریکا زانو نخواهد زد، بلکه پای متجاوزین را خواهد شکست و ملت ایران درس آموخته آن امامی هستند که فریاد زد «هیهات من الذله».

امام جمعه قم افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند امروز دشمن تنها به دنبال رسیدن به اهداف خود از مسیر تحریم است و راه‌های دیگر بسته است و ما معتقدیم با تکیه بر توان داخل می‌تواند اقتصاد را سامان داد و سیلی محکمی به آمریکا زد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار