مدیرکل راه و شهرسازی استان قم مطرح کرد
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: دو پروژه نیمه تمام مسکن مهر 56 واحدی و 256 واحدی در استان داریم که این پروژه‌ها شامل 312 واحد مسکونی است و با اتمام آنها پرونده مسکن مهر در استان بسته می شود.
کد خبر: ۶۶۳۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ 05 October 2018

به گزارش تابناک قم، حسن صبوری با اشاره به وضعیت پروژه مسکن مهر در استان قم اظهار کرد: این پروژه در استان تقریبا به پایان رسیده است، تنها دو پروژه نیمه تمام مسکن مهر 56 واحدی و 256 واحدی در استان قم داریم که این پروژه‌ها شامل 312 واحد مسکونی است.

وی ادامه داد: پروژه 56 واحدی مسکن مهر استان قم در مرحله پایانی کار است و احتمالا در یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسد، اما پروژه 256 واحدی از برنامه عقب تر است، این پروژه دیر شروع شد و تعاونی به مشکلات اجرایی و اداری برخورد کرد و هیأت تصفیه سرکار آمد، این هیأت در حال انجام کار است و امیدواریم که این پروژه زودتر به اتمام برسد تا پرونده مسکن مهر قم را ببندیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم افزود: قرار بود که پروژه 256 واحدی مسکن مهر در استان تا شهریورماه به پایان برسد، اما این پروژه دوباره با مشکلاتی مواجه شد و اکنون سازندگان این پروژه بهمن ماه را زمان بهره برداری از آن عنوان می‌کنند.

صبوری تعدادی از واحدهای مسکن مهر استان قم را درگیر مسائل قضایی دانست و تصریح کرد: منتظر صدور حکم قضات در خصوص این واحدها هستیم تا تکمیل آن‌ها را پیگیری کنیم، تعداد این واحدها حدود 600 واحد است، البته روند رسیدگی به برخی از این پرونده‌ها به دلیل نیاز به مستندات به طول انجامیده است، اما قضات در حال رسیدگی به آن‌ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: مشکل زیرساختی به صورت خاص در خصوص پروژه‌های مسکن مهر در استان قم نداریم، مسیر دسترسی و امکاناتی همچون آب، برق و گاز برای این پروژه‌ها مهیا شده است و جلساتی به صورت هفتگی برای حل مشکلات مسکن مهر قم برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار