رئیس اتحادیه بنکداران و عمده فروشان مواد غذائی قم، از شروع عملیات ساخت و ساز و ایجاد شهرک و بازار بزرگ تخصصی پخش مواد غذائی و بهداشتی و لبنیات، در شهرک صنعتی شهاب، کیلومتر ۵ اتوبان قم _ تهران خبر داد.
کد خبر: ۶۶۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۷ 06 October 2018

 به گزارش تابناک قم، سید ابراهیم صحفی گقت: این شهرک به عنوان هاب منطقه ای جهت دپو و پخش مواد غذائی و کالاهای اساسی می باشد که با همکاری مدیران استان و شرکت شهرک های صنعتی استان قم در حال احداث است.

وی افزود: با همکاری ادارات مربوطه طی حدود یکسال آینده شاهد ایجاد بازاری بزرگ جهت پخش و عرضه مواد غذائی و بهداشتی و لبنیات و انتقال و استقرار کلیه عمده فروشان از هسته مرکزی شهر، مانند خیابان های مولوی، هدف، حائری، عماریاسر و سایر خیابان های شلوغ و پرتردد قم خواهیم بود.

رئیس اتحادیه بنکداران و عمده فروشان مواد غذائی قم تصریح کرد: هر روز و شب شاهد ورود و تردد و تخلیه و بارگیری ده ها تریلی و کامیون مواد غذائی در سطح شهر هستیم، که امیدواریم با همکاری اعضای این اتحادیه و مدیران استان شاهد انتقال و استقرار بنکداران و عمده فروشان در این شهرک تخصصی و ایجاد مرکزی بزرگ جهت تامین کلیه اقلام مواد غذائی با قیمت مناسب برای همشهریان باشیم.

ساخت و ساز در شهرک بنکداران مواد غذائی قم

وی ادامه داد: این شهرک با داشتن خیابان ها و بلوارهای عریض و داشتن پارکینگ به مقدار کافی می تواند شهرکی نمونه در کشور باشد که مقدمات ساخت مسجد و باسکول و سایر نیازها نیز فراهم شده است.

صحفی خاطرنشان کرد: عملیات ساخت پل روگذر اتوبان به منظور ارتباط این شهرک با جاده قدیم قم تهران و تردد کامیون و تریلی و همچنین لاین تهران _ قم به اتمام رسیده و به زودی راه اندازی و افتتاح می گردد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار